ادعای نشریه سان: مسی از بردن توپ طلا آگاه شده است

به گزارش آقای ابوالفضلی، یک منبع خبری در انگلیس مدعی شده که ستاره آرژانتینی تیم فوتبال پاری سن ژرمن برنده توپ طلای سال 2021 است و خودش هم از این موضوع اطلاع دارد.

ادعای نشریه سان: مسی از بردن توپ طلا آگاه شده است

به گزارش آقای ابوالفضلی، نشریه سان انگلیس در آستانه معرفی برنده توپ طلای سال 2021 به وسیله نشریه فرانس فوتبال، لیونل مسی را برنده این جایزه دانست و مدعی شد که برگزار کننده مراسم اهدای مهمترین جایزه فردی دنیای فوتبال به خود مسی هم اطلاع داده است که برای هفتمین بار پیروز به کسب توپ طلا شده است.

هر ساله، پاسکال فره، سردبیر نشریه فرانس فوتبال به عنوان نماینده این رسانه فرانسوی قبل از اعلام برنده توپ طلا، با فرد برنده یا مدیر برنامه او تماس تلفنی می گیرد و با او این موضوع را اطلاع می دهد تا در جریان سازوکار برنامه قرار بگیرد.

به همین دلیل نشریه سان به نقل از، متئو مورتو، خبرنگار ایتالیایی مدعی شده که مسی این تماس مهم را از پاسکال فرو دریافت نموده و اکنون می داند که برنده توپ طلاست. مورتو در پاسخ به یک طرفدار که مدعی شد فرانس فوتبال دارد مردم را درباره برنده توپ طلا گمراه می نماید، در توئیتر نوشت: مسی و دوستان او الان می دانند که او برنده شده است.

مسی 34 ساله با 6 توپ طلا رکورددار کسب این جایزه است و به زعم بعضی از رسانه ها او به سبب قهرمانی اش در کوپا آمه ریکا به همراه تیم ملی آرژانتین برای بار هفتم شایسته کسب مهمترین جایزه فردی دنیای فوتبال است. این در حالیست که مسی در رده باشگاهی، در آخرین فصل حضورش در بارسلونا پیروز به جز جام حذفی، جام دیگری نبرد.

روبرت لواندوفسکی و جورجینیو دیگر مدعیان کسب توپ طلای سال 2021 هستند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "ادعای نشریه سان: مسی از بردن توپ طلا آگاه شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای نشریه سان: مسی از بردن توپ طلا آگاه شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید