ادعای عجیب بازیگر بچه های آسمان: مجید مجیدی آدرس مرا به کسی نداد

به گزارش آقای ابوالفضلی، کافه سینما/ میرفرخ هاشمیان بازیگر بچه های آسمان در برنامه تلویزیونی محاکات در شبکه دوی تلویزیون گفت: برای بازی در بچه های آسمان دستمزد نگرفتم و فقط صد هزار تومان به عنوان هدیه گرفتم. البته وضع پدرم آن زمان خوب بود و نیازی به آن هدیه نداشتم ولی مدتی بعد از بازی در آن فیلم زندگیمان زیر و رو شد و به جایی رسیدیم که درست مثل بچه های آسمان لنگ یک کتانی شدم.

ادعای عجیب بازیگر بچه های آسمان: مجید مجیدی آدرس مرا به کسی نداد

هاشمیان درباره کنار گذاشتن بازیگری بیان داشت: بازیم در بچه های آسمان آن قدر خوب بود که پیشنهاد داشتم ولی اجازه ارتباط با پروژه ها را نداشتم!!

میرفرخ هاشمیان ادامه داد: مجید مجیدی دوست داشت من فابریک بمانم و در فیلم دیگری بازی نکنم و برای همین آدرس مرا به هیچ کس نداد. ما مجبور شدیم ساکن روستایی در شهریار باشیم و متاسفانه پیشنهاداتی هم بود ولی متاسفانه مجید مجیدی آدرس مرا به کسی نداد و همین باعث شد علیرغم علاقه ام نتوانم بازیگری را پی گیرم.

بازیگر علی در بچه های آسمان در پاسخ به سوال مجری محاکات در چرایی اعتیاد گفت: دوری از بازیگری باعث شد گرفتار افسردگی و سپس اعتیاد شوم و چون پیمانکار کارهای ساختمانی بودم درآمدم بد نبود و هزینه مصرف مواد مخدر را به راحتی تامین میکردم و نزدیک ده سال گرفتار مواد بودم.

هاشمیان اضافه کرد: در ابتدای دهه نود مستندی درباره بچه های آسمان از شبکه چهار پخش شد و رضا ناجی در آن برنامه خواهان پیدا کردن من شد. من ده بار به شبکه چهار زنگ زدم و پیغام گذاشتم ولی همکاران شبکه چهار پیگیری نکردند تا در نهایت خودم شماره رضا ناجی را پیدا کردم و با او ارتباط گرفتم.

این بازیگر گفت: بعد از ارتباط با رضا ناجی بود که کم کم اعتیاد را کنار گذاشتم ولی اعتیاد درنهایت ده سال از عمرم را گرفت و کاری هم نمی گردد کرد. دختری دارم با نام باران که عشق زندگیم است. از بازیگری چنان ضربه ای خوردم که دیگر محال است حتی به فرزندم هم اجازه بازی دهم. دوست دارم فرزندم در آرامش زندگی کند و بی هیاهو عظیم گردد.

منبع: همگردی

به "ادعای عجیب بازیگر بچه های آسمان: مجید مجیدی آدرس مرا به کسی نداد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ادعای عجیب بازیگر بچه های آسمان: مجید مجیدی آدرس مرا به کسی نداد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید