اختتامیه جشنواره داستان نویسی خلاق برگزار می گردد

به گزارش آقای ابوالفضلی، به گزارش خبرنگار خبرنگاران ، هشتمین جشنواره داستان نویسی خلاق با هدف رشد و پرورش استعدادها و قوه خلاقیت دانشجویان در زمینه نویسندگی، توسعه روحیه هنری و خلاقیت دانشجویان، وارد کردن مبانی نویسندگی خلاق در حوزه ادبی و فرهنگی کشور، آموزش شاخه های مختلف ادبیات خلاق به شکل دانشگاهی و ترویج فرهنگ و هنر در قشر دانشجو برگزار شده است.

اختتامیه جشنواره داستان نویسی خلاق برگزار می گردد

این رقابت در سطح دانشگاه های کشور با پذیرش انواع شیوه های موجود داستان نویسی انجام شد و شرکت کنندگان تا 15 اسفند ماه 1401 آثار خود را به دبیرخانه جشنواره داستان نویسی خلاق ارسال کردند.

داستان نویسی خلاق هر نوع نگارشی را شامل می گردد که سبب شکوفایی استعدادها و توانایی های افراد است؛ در این نوع نگارش غنا بخشیدن به خلاقیت فکری و ذهنی افراد در وهله اول مطرح است.

این جشنواره به همت مرکز نویسندگی خلاق معاونت فرهنگی جهاد دانشگاهی واحد شهید بهشتی برگزار شده و در مراسم اختتامیه برگزیدگان نهایی معرفی و تقدیر خواهند شد.

اختتامیه هشتمین جشنواره داستان نویسی خلاق، امروز، هشتم خرداد از ساعت 14 تا 15 و 30 دقیقه در تالار سلام دانشگاه شهید بهشتی برگزار می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "اختتامیه جشنواره داستان نویسی خلاق برگزار می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اختتامیه جشنواره داستان نویسی خلاق برگزار می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید