7 سرخپوش در لبه تیغ!

به گزارش آقای ابوالفضلی، ترکیب پرسپولیس نشان می دهد یحیی گل محمدی برای سه امتیاز کامل به کرمان سفر نموده و از بازیکنان در آستانه محرومیت خود حداکثر استفاده را در ترکیب اصلی نموده است.

7 سرخپوش در لبه تیغ!

به گزارش گروه ورزشی آقای ابوالفضلی، مورد توجه ترین خبر پیش از بازی پرسپولیس با مس کرمان، حضور ده بازیکن در آستانه محرومیت در فهرست یحیی گل محمدی بود. پرسپولیس در شرایط زرد به کرمان سفر نموده و بسیاری از بازیکنان پرسپولیس در خطر محرومیت از دربی قرار دارند.

با این وجود، اما یحیی گل محمدی ترکیبش را بر اساس کارت زرد ها نچید بلکه یازده بازیکنان مدنظرش را براساس تفکرش و احتیاج به امتیازات کامل این مسابقه انتخاب کرد. در ترکیب اصلی سرخ ها مقابل مس کرمان هفت بازیکن در آستانه محرومیت از دربی حضور دارند.

از میان ده بازیکنی که در آستانه محرومیت قرار داشتند، محمد عمری به دلیل مصدومیت در فهرست پرسپولیس حضور ندارد. وحدت حنانوف و سینا اسدبیگی نیز تنها بازیکنان سه کارته نیمکت نشین پرسپولیس هستند.

علیرضا بیرانوند، علی نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، میلاد سرلک، وحید امیری و گئورگی گولسیانی در صورتی که در این مسابقه کارت دریافت نمایند از دربی محروم خواهند شد. از این جمع بیرانوند و ترابی به دلیل اخراج و سروش رفیعی به دلیل چهار کارته شدن یک بازی در این فصل محروم بوده اند.

یحیی با حداکثر ریسک ترکیب خود را انتخاب نموده و تنها سه امتیاز را از کرمان او را راضی می نماید.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "7 سرخپوش در لبه تیغ!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "7 سرخپوش در لبه تیغ!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید