1500 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی قزوین اهدا شد

به گزارش آقای ابوالفضلی در قزوین به نقل از روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین، در راستای اجرای طرح اهدای کتاب، اهدای دانایی، سازمان اسناد و کتابخانه ملی برای یاری به ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی و حمایت از کتابخانه های عمومی، 1500 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی استان قزوین اهدا کرد.

1500 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی قزوین اهدا شد

فاطمه محمدبیگی، مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین ضمن تقدیر از مجموعه مدیریتی سازمان اسناد و کتابخانه ملی، در این باره گفت: جهت غنی سازی منابع کتابخانه های عمومی با همکاری و مساعدت رئیس سازمان اسناد و کتابخانه ملی استان، تعداد 1500 نسخه کتاب ارزشمند به مجموعه کتابخانه های عمومی استان اهدا شد.

وی اضافه کرد: با توجه به اهمیت منابع اطلاعاتی در کتابخانه ها و در راستای مجموعه سازی منابع مبتنی بر احتیاج مخاطبان و خط مشی کتابخانه ها، کارشناسان این اداره کل با حضور در مرکز مبادله نسبت به انتخاب کتاب ها اقدام کردند. کتاب های اهدا شده در موضوعات مذهبی، دفاع مقدس، یاری درسی، کودک و نوجوان و عمومی است.

یادآوری می گردد، پویش اهدای کتاب، اهدای آگاهی از طرح های نهاد کتابخانه های عمومی کشور، به منظور ارتقای فرهنگ مطالعه و کتابخوانی، تأمین و تقویت منابع کتابخانه های عمومی و ایجاد تعلق در تأمین منابع کتابخانه ها و معرفی کتابخانه های عمومی به صورت مداوم اجرا می گردد.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "1500 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی قزوین اهدا شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "1500 نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی قزوین اهدا شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید