10 روز تا نوروز و 10 کلیپ ویدیویی بسیار شاد درباره نوروز

به گزارش آقای ابوالفضلی، خانه تکانی، سفره هفت سین، عمو نوروز، حاجی فیروز، ماهی و آینه، ترمه های دست دوز، دیوان حافظ و ... از مظاهر فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند که در ایام سال نو میهمان خانه های ما ایرانی ها می شوند و رنگ و شادی و طراوت را به زندگی ما ایرانیان و سایر پارسی زبانان جهان می آورند.

10 روز تا نوروز و 10 کلیپ ویدیویی بسیار شاد درباره نوروز

اغلب ما دوست داریم این شادی را با دیگران نیز تقسیم کنیم و به همین خاطر کارت های تبریک، تصاویر و ویدیوهای شاد و مجذوب کنندهی را به منظور تبریک عید برای دوستان و آشنایان و عزیزانمان ارسال می کنیم.

به همین علت مالتینا تصمیم گرفته است که 10 کلیپ شاد و مجذوب کننده مربوط به تبریک نوروز و شادباش سال نو را برای شما عزیزان به اشتراک بگذارد تا شما نیز در صورت تمایل، این کلیپ ها را برای کسانی که دوستاشان دارید ارسال کنید. با کلیک روی تصویر زیر به وبلاگ مالتینا منتقل می شوید و می توانید این 10 کلیپ شاد نوروزی را دیدن کنید و لذت ببرید.

مالتینا واسطه خرید از آمازون در ایران بوده و دروازه قانونی ورود کالاهای خاص و اصیل (اورجینال) به کشور محسوب می گردد. مشتریان مالتینا به تنوع کالایی بی نظیری از 600 میلیون قلم کالای باکیفیت دسترسی دارند.

مالتینا به عنوان محبوب ترین و شناخته شده ترین مرجع خرید کالاهای قانونی و مجاز از آمازون آمریکا، معضل عدم دسترسی به محصولات کمیاب و باکیفیت در کشور را حل نموده و امکان خرید کالاهایی را فراهم آورده است که در هیچ فروشگاه فیزیکی یا فروشگاه اینترنتی دیگری در ایران یافت نمی گردد.

مالتینا، خریدی ساده از آمازون

منبع: همگردی

به "10 روز تا نوروز و 10 کلیپ ویدیویی بسیار شاد درباره نوروز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 روز تا نوروز و 10 کلیپ ویدیویی بسیار شاد درباره نوروز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید