پرسپولیس صفر ، سپاهان یک

به گزارش آقای ابوالفضلی، در حساس ترین بازی هفته بیست و سوم لیگ برتر، پرسپولیس در یک بازی فینا ل گونه در استادیوم آزادی میزبان سپاهان اصفهان بود. این مسابقه در نهایت در ثانیه های انتهای به سود سپاهان به انتها رسید تا طلایی پوشان در مسیر هموارتری برای قهرمانی قرار بگیرند.

پرسپولیس صفر ، سپاهان یک

این مسابقه با گل محمد کریمی آغاز و تمام شد! محمد کریمی در اولین موقعیت خطرناک بازی یخ مسابقه را با گلش در استادیوم آزادی آب کرد اما یاری داور در یک تصمیم جنجالی اعلام آفساید کرد اما این سرانجام کار این بازیکن سپاهان نبود و کریمی در آخرین دقیقه بازی کار خودش را کرد و یک گل تاریخی به ثمر رساند.

پرسپولیس در این بازی یک نیمه کامل ده نفره بازی کرد اما با یک یار کمتر خوب مقاومت و پرس کرد و برای به ثمر رساندن گل جنگید اما این سپاهان بود که خلاف بازی حذفی پرسپولیس را تسلیم کرد.

سپاهان با این پیروزی فینال لیگ را برد و اجازه نداد دو تیم مرکز نشین پرسپولیس و استقلال از توقف آنها در این هفته استفاده نمایند. سپاهان 49 امتیازی شد و 4 امتیاز با رتبه دوم فاصله انداخت. با این نتیجه استقلال می تواند رتبه دوم را با پیروزی مقابل فولاد از شاگردان یحیی بگیرد.

هفته بیست و سوم لیگ برتر؛ شنبه: 1401/12/20 ؛ ساعت 16:45

منبع: فرارو

به "پرسپولیس صفر ، سپاهان یک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرسپولیس صفر ، سپاهان یک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید