والیبال ساحلی تور جهانی، پیروزی 3 نماینده ایران در جدول اصلی

به گزارش آقای ابوالفضلی، تیم های ملی والیبال ساحلی ایران در نخستین دیدار خود در جدول اصلی تور جهانی تک ستاره عمان پیروز به شکست حریفان خود شدند.

والیبال ساحلی تور جهانی، پیروزی 3 نماینده ایران در جدول اصلی

به گزارش آقای ابوالفضلی و به نقل از سایت فدراسیون والیبال، دیدارهای جدول اصلی تور جهانی تک ستاره عمان از صبح امروز (پنج شنبه) در زمین های ساحلی شهر مصنعه شروع شد.

جدول اصلی این رقابت ها با حضور 16 تیم در چهار گروه مقدماتی شروع شد و تیم ملی الف ایران (رحمان رئوفی - بهمن سالمی) که در گروه A قرار گرفته است، در نخستین مسابقه خود به مصاف کننده کشور میزبان رفت.

رئوفی و سالمی در این مسابقه در دو ست متوالی و با امتیازهای 21 بر 11 و 21 بر 15 عمان پنج (هود - عمار) را شکست داد و تا برای سرگروهی حریف سوئیس (کیسلینگ - زندبرگن) شود.

همچنین تیم ملی ب ایران (عباس پورعسگری - آرش وکیلی) که در گروه C این رقابت ها قرار گرفته است، در نخستین مسابقه به مصاف تیم دیگری از کشور میزبان (عمان سه) رفت و دو بر صفر با امتیازهای 21 بر 16 و 21 بر 15 به پیروزی رسید.

تیم ملی سه والیبال ساحلی ایران (آق محمد سلاق - حامد میرزاعلی) که با کسب دو پیروزی برابر ایتالیا (موندوزی - باستی) و سوئیس (زندبرگن - کیسلینگ) به جدول اصلی این رقابت ها راه یافت، در نخستین مسابقه خود در گروه سوم جدول اصلی به مصاف کننده جمهوری چک رفت.

سلاق و میرزاعلی در ست نخست 21 بر 15 مغلوب تیم قدرتمند جمهوری چک شدند اما در ست های دوم و سوم با امتیازهای 21 بر 14 و 15 بر 10 به پیروزی رسید تا سه کننده کشورمان در گام نخست فاتح میدان باشند.

با توجه به اینکه تیم های دوم و سوم ایران در گروه سوم این رقابت ها قرار دارند، دو کننده ایران در دیدار بعدی به مصاف یکدیگر می فرایند تا از اکنون حضور یک تیم ایران در بین 8 تیم برتر قطعی شده باشد.

رضا نائینی به عنوان سرمربی، آرش رامسری (مربی) و محمد خلیلی به عنوان سرپرست ملی پوشان ایران را در این رقابت ها همراهی می کنند.

منبع: تسنیم

به "والیبال ساحلی تور جهانی، پیروزی 3 نماینده ایران در جدول اصلی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "والیبال ساحلی تور جهانی، پیروزی 3 نماینده ایران در جدول اصلی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید