نحوه آموزش غیرحضوری دانش آموزان در سال تحصیلی تازه، برنامه شاد تقویت می گردد

به گزارش آقای ابوالفضلی، ملکی گفت: برنامه شبکه شاد تقویت و خیلی از اشکالات و نواقص این شبکه رفع شده است.

نحوه آموزش غیرحضوری دانش آموزان در سال تحصیلی تازه، برنامه شاد تقویت می گردد

به گزارش گروه اجتماعی آقای ابوالفضلی، ملکی، معاون وزیر و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی آموزش و پرورش در خصوص برنامه های سال تحصیلی تازه گفت: برای شرایط تحصیل غیرحضوری دانش آموزان، برنامه آموزش های غیرحضوری را طراحی نموده ایم تا دانش آموزان بتوانند با راهنمایی معلمان و یاری والدین به اهداف تربیتی و تحصیلی خود دست یابند.

او اضافه کرد: در این برنامه برای هر اسم درسی، یک نقشه محتوایی ترسیم نموده ایم که می تواند یکی از مهمترین اقدامات شرایط غیرحضوری باشد، به این صورت که در هر درس مهارت ها و ارزش های اساسی را در رابطه با اهداف آن مدون نموده ایم تا معلمان در این شرایط بتوانند با سهولت بیشتری به تدریس بپردازند.

ملکی ادامه داد: به فراخور شرایط فضای مجازی، برای معلمان روش و فنون تدریس مطلوبتر و قابل استفاده در این فضا با بهره گیری از تجارب جهانی و مطالعات کارشناسان انتخاب و به مدارس ابلاغ نموده ایم.

او بعلاوه در خصوص ارزشیابی دانش آموزان گفت: برای مشخص شرایط و پیشرفت تربیتی و تحصیلی هم به معلمان پیشنهاداتی ارائه شده است که می توانند آموخته های دانش آموزان را به وسیله آزمون های مناسب، محک بزنند.

معاون وزیر آموزش و پرورش توضیح داد: این برنامه درسی به وسیله شاد در اختیار مدارس قرار گرفته است.

ملکی بعلاوه در خصوص نقش خانواده در این شرایط بیان نمود: در شرایط تحصیل غیرحضوری، خانواده نقش تربیتی و تحصیلی بیشتری نسبت به مدرسه بر عهده دارند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی آموزشی آموزش و پرورش گفت: در برنامه درسی ارائه شده، به والدین هم راه چاره هایی را پیشنهاد دادیم که آن ها هم راحت تر بتوانند با فرزندانشان در خصوص امر تربیتی و تحصیلی تعامل داشته باشند.

او بعلاوه اضافه کرد: این برنامه های درسی ارائه شده همگی در بستر شاد انجام می گردد. جزئیات پیشرفت سامانه شاد در آینده اعلام می گردد، اما در کل با به روزرسانی های اجرا شده، فضای تعاملی بهتر بین معلمان و دانش آموزان در شاد فراهم و بسیاری از نواقص آن رفع شده است.

ملکی بیان نمود: برنامه شاد تقویت و خیلی از اشکالات و نواقص این شبکه رفع شده است. چند روز پیش هم شبکه شاد به روزرسانی شد و هم اکنون در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "نحوه آموزش غیرحضوری دانش آموزان در سال تحصیلی تازه، برنامه شاد تقویت می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نحوه آموزش غیرحضوری دانش آموزان در سال تحصیلی تازه، برنامه شاد تقویت می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید