مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات های بیمارستانی تا به روزرسانی گلکسی A50

به گزارش آقای ابوالفضلی، انتخاب هر شب اخبار و رویدادهای روز دنیای تکنولوژی و آی تی را گلچین نموده و به صورت خلاصه منتشر می نماید.

مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات های بیمارستانی تا به روزرسانی گلکسی A50

مهمترین رویدادهای امروز را اینجا بخوانید:

این روزها بسیاری از بیمارستانها در ایالات متحده از ربات های دستیار برای جراحی استفاده می نمایند. این ربات ها از ربات های بسیار ساده تا ربات های بسیار پیچیده گسترده اند و در نتیجه کاربردهایی متنوع دارند.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ یک به روزرسانی نو برای گوشی J7 Duo ارائه نموده است. طی ماه های اخیر سامسونگ برای بسیاری از گوشی های خود به روزرسانی اندروید پای را انجام داده و اکنون نوبت به J7 Duo رسیده است که به روزرسانی گردد. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده طی دو روز اخیر چالشی سنگین علیه دولت امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه به راه انداخته است. چالشی که می تواند به زودی به یک بحران جدی تبدیل گردد. ماجرا از جایی شروع شد که دولت فرانسه مالیات های شرکت های فناوری ایالات متحده را افزایش داد و ترامپ نیز در توییتی نه چندان محترمانه امانوئل مکرون را احمق خطاب کرد و وی را به تلافی این اقدام تهدید کرد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

شرکت سامسونگ این روزها روی طراحی ساعت های نو خود کار می نماید و به عبارتی دقیق تر بسیاری از کاربران سامسونگ منتظر رونمایی از ساعت گلکسی اکتیو2 سامسونگ هستند.اکنون تصاویری از این گوشی فاش شده است.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

نتایج پژوهش های مرکز مطالعاتی و پژوهشی pew نشان می دهد که ویدئوهای مرتبط با بچه ها زیر 13 سال سه برابر بیش از دیگر ویدئوها بازدید گرفته اند. این آمار نشان می دهد رجحان مذکور در طول هفته نخست سال 2019 به شکل محسوسی وجود داشته است. مشروح خبر را اینجا بخوانید.

گوشی گلکسی A50 سامسونگ یک به روزرسانی نو ارائه نموده است. این به روزرسانی نو شامل پیشرفت دوربین و به روزرسانی امنیتی می گردد.مشروح خبر را اینجا بخوانید.

منبع: انتخاب

به "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات های بیمارستانی تا به روزرسانی گلکسی A50" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهم ترین رویدادهای امروز دنیای IT و تکنولوژی؛ از ربات های بیمارستانی تا به روزرسانی گلکسی A50"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید