من لایق سرمربیگری استقلال نیستم!

به گزارش آقای ابوالفضلی، پیروز قربانی درباره فرایند انتخاب سرمربی تازه استقلال گفت: استقلال سال قبل در فصل نقل وانتقالات بار خودش را بست و نسبت به رقیبانش شرایط بهتری رقم زد و قهرمان شد. الان می بینیم تیم های رقیب خوب یارگیری می نمایند. استقلال نباید فرصت را از دست بدهد و هر چه سریع تر سرمربی تازه را انتخاب کند.

وی در خصوص اینکه گزینه داخلی بهتر است یا خارجی، توضیح داد: با احترام به همه دوستانی که در داخل هستند، گزینه ای که فرایند فصل گذشته استقلال را ادامه دهد و قهرمانی بیاورد وجود ندارد. ضمن اینکه شرایطی که استقلال در فصل گذشته سپری کرد، باعث می گردد داخلی ها محتاط تر عمل نمایند. شاید گزینه خارجی بهتر بتواند شرایط را به سود استقلال عوض کند. فراموش نکنیم فضای مجازی خیلی در تصمیم گیری های مدیران ما تأثیرگذار است. مربیان داخلی هم باهوش هستند و آن کسانی که پیشنهاد داشته اند با جود جذابیت نشستن روی نیمکت استقلال شرایط را درک و در تصمیم شان تتازه نظر کردند.

من لایق سرمربیگری استقلال نیستم!

قربانی درباره اینکه سبک کدام گزینه خارجی می تواند به استقلال یاری کند، گفت: هر مربی سبک های متفاوت خودش را دارد و نمی توانیم بگوییم کدام یک به سبک استقلال می خورند. استقلال در فصل گذشته با سبکی که مورد انتقاد بود به قهرمانی رسید. اگر قرار است مربی خارجی بیاید باید به او زمان بدهند. یکسری افراد داریم که خودشان را صاحب نظر می دانند اما چیزی از فوتبال نمی دانند. آنها مربی را تحت فشار می گذارند که چرا نتیجه نگرفته است. مربی خارجی از فرهنگ دیگری می آید و به زمان احتیاج دارد که سبک خودش را جا بیندازد. اگر مدیریت استقلال می خواهد مربی خارجی بیاورد باید زمان بدهد.

بازیکن پیشین استقلال در واکنش به استوری بعضی مبنی بر اینکه پیشنهادی از استقلال ندارند و آیا او نمی خواهد چنین کاری کند، گفت: هنوز به سطحی نرسیده ام که کاندیدای سرمربیگری استقلال شوم. سرمربیگری استقلال برای من زود است. نه رابطی دارم و نه اینستاگرام که استوری کنم. زمانش برسد و لیاقت داشته باشم به سرمربیگری استقلال می رسم و اگر نرسیدم ضعف خودم بوده است.

قربانی در ادامه گفت وگو با تسنیم در مورد عدم نتیجه گیری تیم امید در مسابقات زیر 23 سال آسیا، گفت: هجمه های زیادی روی مهدی مهدوی کیا به وجود آمد ولی باید ببینیم چه چیزی به او داده و چه خواسته ایم. فوتبال خُم رنگرزی نیست. دوستانی که در فدراسیون حضور دارند بهتر می دانند که دیگر نمی توانیم بگوییم چون با استعداد هستیم نتیجه می گیریم. اگر مقابل ترکمنستان نتیجه نگرفتیم به این علت بود که آنها کار نموده اند. نباید در باد این بخوابیم که استعداد داریم و می توانیم نتیجه بگیریم. اگر 10 بار با ترکمنستان بازی کنیم 9 بار می بریم و شاید یکبار شکست بخوریم که آن یکبار از بدشانسی به تیم مهدوی کیا خورد.

وی ادامه داد: مصاحبه های مهدوی کیا پس از هر بازی را می دیدم که می گفت تیم جوانی دارد و این تیم را برای راهیابی به المپیک آماده می نماید. او می توانست بیشتر بازیکنان لیگ فزونی را با خود ببرد و رزومه درست کند ولی شجاعانه نفراتی را برد که می توانند در مسابقات انتخابی المپیک یاری نمایند. جو بدی علیه مهدوی کیا ایجاد شد که بخش زیاد آن درست نبود. وقتی در جریان فرایند آماده سازی تیم امید نبوده ایم نباید به خودمان اجازه دهیم یک مجموعه را زیر سؤال ببریم. مهدوی کیا تنها چند ماه است که کارش را شروع نموده و باید به او اعتماد کرد. باید امکانات حداقلی را برای تیم امید مهیا کنیم و سپس انتظار نتیجه داشته باشیم. افتخار کار در یکسری تیم ها را داشتم ولی آنجا چیزی نمی دهند و حداقل ها را فراهم نمی نمایند و انتظار نتیجه هم دارند. مربی نمی داند با این شرایط روی امور فنی تمرکز کند یا مسائل دیگر.

منبع: فرارو

به "من لایق سرمربیگری استقلال نیستم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "من لایق سرمربیگری استقلال نیستم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید