مخزن کتابخانه ملی ترک برداشت ، دلیل ماجرا از زبان عضو شورای شهر

به گزارش آقای ابوالفضلی، عضو شورای شهر تهران در خصوص خطرآفرین بودن گود فرهنگ هشدار داد و گفت: ارتفاع این گود در بعضی مکان ها به 40 متر می رسد و با اینکه ایمن سازی شده اما شرایط امروز آن خطرآفرین است.

مخزن کتابخانه ملی ترک برداشت ، دلیل ماجرا از زبان عضو شورای شهر

به گزارش آقای ابوالفضلی، میثم مظفر در تذکر پیش از دستور خود در جلسه شورای شهر تهران با اشاره به شرایط گود رها شده فرهنگ در مجاورت کتابخانه ملی، گفت: این گود به مساحت 33 هزار متر مربع سال 94 برای تامین پارکینگ طبقاتی حفر شده است اما با افت و خیز فراوان روبرو شد و از فرودین ماه سال جاری نیز اصلا متولی آن تعیین نیست و بلاتکلیفی جدی را در این زمینه شاهد هستیم.

او با بیان اینکه این پارکینگ با ظرفیت 5000 خودرو یک دارایی ارزشمند برای شهر است که سال ها رها شده، ادامه داد: ارتفاع این گود در بعضی مکان ها به 40 متر می رسد و با اینکه ایمن سازی شده اما شرایط امروز آن خطرآفرین است و ترک هایی در طرف مخزن کتابخانه ملی ایجاد شده و هر چند برای برطرف ترک موضعی آن اقدام شده اما باید اقدامات جدی صورت گیرد و امیدواریم مدیرعامل اراضی عباس آباد گزارشی در مورد این موضوع به صحن شورا ارائه کند.

مهدی چمران نیز در این خصوص گفت: این پارکینگ در حال ساخت بود و نمی دانیم که چرا آن را متوقف کردند و حالا نه شهرداری و نه بخش خصوصی به تنهایی نمی تواند این پروژه نیمه تمام را تکمیل کند.

منبع: همشهری آنلاین

به "مخزن کتابخانه ملی ترک برداشت ، دلیل ماجرا از زبان عضو شورای شهر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مخزن کتابخانه ملی ترک برداشت ، دلیل ماجرا از زبان عضو شورای شهر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید