شرایط دریافت وام با سود یک درصد ، 3 ضامن برای دریافت یک وام!

به گزارش آقای ابوالفضلی، بانک آینده در طرح کاریز خود با سود 4.5 درصد به مشتریان خود وام می دهد. برای دریافت این وام مشتریان می توانند با قسمتی از سپرده بلندمدت خود از بانک وام دریافت نمایند.

شرایط دریافت وام با سود یک درصد ، 3 ضامن برای دریافت یک وام!

متقاضیان می توانند 20 درصد سپرده خود را از بانک وام بگیرند. بعلاوه سقف این وام معین نشده است. در این طرح، مشتریان برای دریافت تسهیلات نیازی به ارائه ضامن ندارند و در واقع سپرده یک ساله آن ها به عنوان ضامن پرداخت تسهیلات تا خاتمه پرداخت اقساط نزد بانک باقی می ماند.

به ازای سپرده گذاری بلندمدت، بانک ماهانه 15 درصد سود به مشتریان خود پرداخت می نماید. بعلاوه حداکثر زمان بازپرداخت این وام 24 ماهه است که با سود 4.5 درصدی به مشتریان اعطا می گردد.

اگر مبلغ وام را 100 میلیون تومان در نظر بگیریم، اقساط ماهانه آن چهار میلیون و 434 هزار تومان می گردد. اگر گروه هدف این وام کارمندان یا کارگران باشند، با مبلغ بالای اقساط این وام از گرفتن آن به صرفه نیست؛ چرا که میانه حقوق کارگری در امسال چهار میلیون و 300 هزار تومان معین شده است و اقساط ماهانه این وام هم چهار میلیون و 300 هزار تومان برآورد می گردد.

شرایط دریافت وام با سود یک درصد!

بانک ملی هم در طرح صدف خود به مشتریان وام با نرخ بهره پایین می دهد. بر این اساس مشتریان می توانند تا سقف 300 میلیون تومان از بانک وام با سود یک تا 18 درصد دریافت نمایند.

افرادی که سپرده گذاری می نمایند، پس از 9 ماه می توانند 70 درصد از میانگین سپرده خود را وام بگیرند اما باید این وام را 12 ماهه به بانک برگردانند.

متقاضیان برای دریافت وام از بانک ملی به چهار گروه تقسیم بندی می شوند. گروه اول شامل پزشکان، وکلا، قضات و اعضای هیات علمی دانشگاه ها هستند که بالاترین اندازه وام، یعنی 300 میلیون تومان را دریافت می نمایند. این افراد برای دریافت این وام باید دو ضامن معتبر به بانک معرفی نمایند.

گروه دوم کارکنان و مدیران شرکت ها هستند که براساس میانگین مانده حساب خود می توانند تا سقف 250 میلیون تومان وام بگیرند. گروه آخر کارکنان سازمان ها و شرکت هایی هستند که حقوق خود را از بانک ملی می گیرند. این افراد با سپرده گذاری شخصی پس از تایید شعبه تا سقف 300 میلیون تومان وام می گیرند.

البته گروه چهارمی هم در این طرح برای دریافت وام معین شده است که برای دریافت تسهیلات باید شرایط عجیب و سختی را پشت سر بگذرانند.

این گروه شامل تمامی اقشار جامعه می گردد که می توانند تا سقف 200 میلیون تومان وام از بانک دریافت نمایند. شرایط دریافت آن چگونه است:

- تا سقف 50 میلیون تومان: یک نفر کارمند رسمی دولت یا کارمند قراردادی سازمان های دولتی یا یک نفر کاسب دارای جواز کسب

- مبلغ 50 میلیون تا 100 میلیون تومان: 2 نفر ضامن

- از مبلغ 100 تا 200 میلیون تومان: 3 نفر ضامن

آخرین اخبار حوزه بانک را در صفحه بانک و بیمه آقای ابوالفضلی بخوانید.

منبع: تجارت نیوز

به "شرایط دریافت وام با سود یک درصد ، 3 ضامن برای دریافت یک وام!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرایط دریافت وام با سود یک درصد ، 3 ضامن برای دریافت یک وام!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید