شاتل موبایل در سالروز تولد خود مکالمه و اینترنت هدیه می دهد

به گزارش آقای ابوالفضلی، به گزارش بازرگانیخبرنگاران، یازدهم شهریور، سالروز تجاری سازی و ورود رسمی این اپراتور تلفن همراه به بازار ارتباطات کشور است و شاتل موبایل به اسم عظیم ترین اپراتور مجازی کشور و تنها Full MVNO حقیقی با هسته شبکه مستقل، چهار ساله می گردد.

شاتل موبایل در سالروز تولد خود مکالمه و اینترنت هدیه می دهد

در این چهار سال، شاتل موبایل همیشه کوشیده تا ضمن ارائه برترین خدمات متنوع ارتباطی شامل مکالمه، پیامک و اینترنت 3G و4G/LTE با پیاده سازی ایده ها و فناوری های تازه و خلاقانه، تحولی را در بازار تلکام کشور رقم بزند.

عرضه نسل تازهی از سیم کارت ها با نام سیم کارت هوشمند شاتل موبایل، یک تحول عظیم و ادامه دار برای شاتل بوده که اولین و تنها ارائه دهنده سیم کارت های هوشمند در کشور است. تکنولوژی سیم کارت هوشمند، آنتن های موجود در محدوده جغرافیایی مشترک را به طور مداوم تحلیل نموده و دسترسی به برترین پوشش شبکه و باکیفیت ترین آنتن موجود را برای مشترک شاتل موبایل فراهم می نماید.

به مناسبت چهارمین سال روز تولد شاتل موبایل، این اپراتور به مشترکین سیم کارت های خود بر اساس تحلیل الگوی مصرف، 1 گیگابایت بسته اینترنت و یا یک ساعت مکالمه رایگان شامل 30 دقیقه مکالمه درون شبکه و 30 دقیقه مکالمه برون شبکه هدیه می دهد.

علاقه مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر درباره این اپراتور، انتخاب شماره و خرید سیم کارت با پیش شماره 0998 و کد یک، می توانند به وب سایت www.shatelmobile.ir مراجعه نمایند یا به وسیله شماره 09981000000 به صورت 24 ساعته با کارشناسان فروش شاتل موبایل در ارتباط باشند.

منبع: خبرگزاری مهر

به "شاتل موبایل در سالروز تولد خود مکالمه و اینترنت هدیه می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاتل موبایل در سالروز تولد خود مکالمه و اینترنت هدیه می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید