سریال جیران نامزد جشنواره سئول شد

به گزارش آقای ابوالفضلی، سریال جیران نامزد دریافت جایزه در جشنواره بین المللی درامای سئول شد.

سریال جیران نامزد جشنواره سئول شد

به گزارش خبرآنلاین، سریال جیران تازه ترین ساخته حسن فتحی، در فهرست نامزدهای جشنواره جوایز بین المللی درامای سئول نهاده شد.

جوایز بین المللی درامای سئول (Seoul International Drama Awards) که با نام SDA شناخته می گردد، یک مراسم اهدای جوایز سالیانه در سئول، کره جنوبی است که از برترین های فراوریات تلویزیون اینترنتی در سراسر دنیا، تقدیر می نماید.

به نقل از صفحه رسمی این جشنواره بین المللی، در این دوره از بین 255 اثری که از 39 کشور، به جشنواره ارسال شده است، 24 سریال از 11 کشور انتخاب شده که سریال جیران نیز جزو این فهرست است.

این سریال عاشقانه ای از حسن فتحی است که قصه ای از عشق ناصرالدین شاه قاجار را روایت می نماید و از دی 1400 هر هفته به صورت اختصاصی از پلتفرم فیلیمو منتشر می گردد.

سال جاری در هفدهمین دوره این جشنواره، نام سریال جیران در فهرست نامزدهای برترین مینی سریال ها، دیده می گردد.

در این بخش رقابتی، نام سریال های پرمخاطب از کشورهای مختلف دیده می گردد که سریال Station Eleven فراوری شرکت Paramount که از HBO Max پخش می گردد و بعلاوه سریال Anne ساخته شرکت World Production که در حال پخش از شبکه ITV است نیز در این بخش با سریال جیران به رقابت می پردازند.

رویداد جوایز بین المللی درامای سئول در تاریخ 21 تا 23 سپتامبر 2022 برابر با 30 شهریور تا 1 مهر برگزار می گردد و برندگان جوایز در آن تاریخ معرفی خواهند شد.

منبع: فرارو

به "سریال جیران نامزد جشنواره سئول شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریال جیران نامزد جشنواره سئول شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید