ستاره فرانسوی قربانی لیونل مسی می گردد؟

به گزارش آقای ابوالفضلی، مسائل اقتصادی بارسلونا ممکن است این تیم را مجبور به فروش آنتوان گریزمان بکند.

ستاره فرانسوی قربانی لیونل مسی می گردد؟

به گزارش گروه ورزشی آقای ابوالفضلی، نشریه آ.اس در گزارشی مدعی شد بیشتر آنچه در باشگاه بارسلونا اتفاق می افتد حول محور لیونل مسی می چرخد و این در خصوص آنتوان گریزمان، مهاجم فرانسوی این باشگاه هم صدق می نماید. او بعد از جدایی از اتلتیکومادرید می دانست که باید در بارسلونا در پست تازهی بازی نموده و بعلاوه خود را با سبک بازی کاپیتان آرژانتینی این باشگاه سازگار بکند.

در این دو سال از گریزمان در ترکیب بلوگرانا در جناح چپ استفاده شده و این بازیکن 30 ساله با پذیرش این شرایط، پیروز شده 35 گل در 99 بازی را با پیراهن بارسا به ثمر برساند. بدین ترتیب او میانگین 0.35 گل در هر بازی را به ثبت رسانده که با آمار 133 گل در 257 بازی (51/0) گل در هر بازی فاصله قابل توجهی دارد. گریزمان در دوران حضور خود در نوکمپ، تنها یک بار اسم قهرمانی کوپا دل ری را کسب نموده و البته هر چه گذشته، شرایط او در تیم تازهش بهتر شده است.

اما مسائل اقتصادی فعلی باشگاه بارسلونا در آستانه فصل تازه و البته مسائل تمدید قرارداد مسی باعث شده احتمال جدایی گریزمان از این تیم افزایش یابد. گریزمان یکی از پردرآمدترین بازیکنان باشگاه بوده و با انتقال ممفیس دیپای و سرخیو آگوئرو ممکن است جایی ثابتی در ترکیب اصلی فصل بعد نداشته باشد.

در حال حاضر خود آنتوان گریزمان قصد ترک بارسلونا را ندارد، اما این شرایط ممکن است منجر به تغییر شرایط او بشود و شاید بارسلونا برای بهبود شرایط اقتصادی خود احتیاج به فروش ستاره فرانسوی داشته باشد. البته با توجه به شرایط فعلی بازار تابستانی، خیلی بعید است کاتالان ها به فروش گریزمان با رقمی در حدود 120 میلیون که در سال 2019 پرداخت کردند، قادر باشند.

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "ستاره فرانسوی قربانی لیونل مسی می گردد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاره فرانسوی قربانی لیونل مسی می گردد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید