رگبار پراکنده و رعد و برق در چند استان ، بارش باران در سواحل خزر ، 5 روز گرد و خاکی در بخش هایی از کشور

به گزارش آقای ابوالفضلی، سازمان هواشناسی در پیش بینی خود از شرایط جوی کشور طی آخر هفته و روزهای ابتدایی هفته آینده، از بارش رگباری باران، رعد و برق، وزش باد و خیزش گرد و خاک در نقاط مختلف کشور اطلاع داد.

رگبار پراکنده و رعد و برق در چند استان ، بارش باران در سواحل خزر ، 5 روز گرد و خاکی در بخش هایی از کشور

به گزارش آقای ابوالفضلی، سازمان هواشناسی کشور اعلام نمود که امروز (چهارشنبه ) در ارتفاعات شمال و شرق هرمزگان، جنوب کرمان، جنوب سیستان و بلوچستان و ارتفاعات البرز مرکزی به ویژه در بعدازظهر رشد ابرهای همرفتی ، گاهی رگبار پراکنده، رعد و برق و وزش باد پیش بینی می گردد.

طی روزهای پنجشنبه و آدینه در غالب نقاط کشور جوی پایدار حاکم است و در شمال استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی ابرناکی و بارش پراکنده انتظار می رود.

شنبه در استان های ساحلی دریای خزر، اردبیل ، ارتفاعات البرز و شمال استان های آذربایجان غربی و آذربایجان شرقی افزایش ابر، بارش باران گاهی رعد و برق و وزش باد رخ خواهد داد.

یکشنبه نیز بارش در سواحل دریای خزر ادامه دارد.

طی 5 روز آینده در نواحی شرق (به ویژه منطقه زابل )، شمال شرق و بخش هایی از مرکز وزش باد شدید و در نواحی مستعد گرد و خاک پیش بینی می گردد. این شرایط طی روزهای آدینه تا یکشنبه در نوار غربی کشور و استان های واقع بر دامنه های جنوبی البرز دور از انتظار نیست .

امروز و روزهای شنبه و یکشنبه دریای خزر مواج است .

بعلاوه طی 5 روز آینده دریای عمان و از آدینه تا یکشنبه خلیج فارس مواجند.

منبع: همشهری آنلاین

به "رگبار پراکنده و رعد و برق در چند استان ، بارش باران در سواحل خزر ، 5 روز گرد و خاکی در بخش هایی از کشور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رگبار پراکنده و رعد و برق در چند استان ، بارش باران در سواحل خزر ، 5 روز گرد و خاکی در بخش هایی از کشور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید