روزبه چشمی هم حرف های فتح الله زاده را تکذیب کرد

به گزارش آقای ابوالفضلی، قرارداد هایی که بعضی مدیران عامل باشگاه ها با بازیکنان در فصل بیست و دوم لیگ برتر بسته اند، رقم های میلیاردی را شامل می گردد که در کنار این رقم ها بعضی آپشن ها هم در نظر گرفته شده است.

روزبه چشمی هم حرف های فتح الله زاده را تکذیب کرد

یکی از باشگاه هایی که قرارداد های میلیاردی و سنگین با بعضی بازیکنانش بسته و آپشن های متفاوتی را هم به آن ها هدیه داده، استقلال است که این روز ها با مسائل مالی شدیدی روبرو شده و همین امر حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا را به همراه داشت.

به گفته علی فتح الله زاده مدیرعامل باشگاه استقلال، در قرارداد یکی از بازیکنان فعلی این تیم که به وسیله مدیریت قبلی بسته شده، آپشن رضایت مدیرعامل از بازیکن واقع شده است که رقم آن هم 2 میلیارد تومان است!

فتح الله زاده البته در کنار مطرح کردن این موضوع بیان کرد که روزبه چشمی برای دریافت مطالبات عقب افتاده اش به وی مراجعه و تاکید نموده اگر پولش را ندهد برای استقلال بازی نخواهد کرد.

این اظهار نظر که در برنامه دوشنبه شب شبکه سه تلویزیون صورت گرفت با واکنش تند روزبه چشمی روبرو شد و وی که از کوره در رفته بود روی خط آمد و تاکید نمود که به هیچ عنوان چنین جمله ای را به کار نبرده است که فتح الله زاده هم حرفش را برگرداند و گفت که منظورش کلی بوده و همه بازیکنان را گفته است نه فقط روزبه چشمی را.

منبع: فرارو

به "روزبه چشمی هم حرف های فتح الله زاده را تکذیب کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روزبه چشمی هم حرف های فتح الله زاده را تکذیب کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید