خبرنگاران هوای خراسان رضوی در شرایط پایدار و بدون پدیده خاصی است

به گزارش آقای ابوالفضلی، مشهد- خبرنگاران- کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: با توجه به رصد تصاویر ماهواره ای پیش بینی می شود پوششهایی از ابر بخشهایی از نواحی شمالی و غربی استان را فرا گیرد اما انتظار رخ دادن پدیده گسترده جوی در سطح استان وجود ندارد.

خبرنگاران هوای خراسان رضوی در شرایط پایدار و بدون پدیده خاصی است

سارا حکمی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار آقای ابوالفضلی افزود: انتظار می رود با عبور جریان های ناپایدار از امروز و در برخی از ساعات فردا شاهد افزایش ابرناکی همراه با افزایش سرعت باد در بخش هایی از نواحی شمالی و شرقی استان خراسان رضوی همراه با گرد و خاک به نسبت شدید باشیم.

وی ادامه داد: بارش های پراکنده ای نیز امشب و در برخی از ساعات فردا در ارتفاعات نواحی شمال غرب کشور به صورت پراکنده پیش بینی شده است.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: همچنین در پنج روز آینده پدیده قابل ملاحظه ای در بارش و بارندگی در استان وجود ندارد و از لحاظ شرایط دمایی، نوسان تغییرات دما در حدود 2 درجه خواهد بود.

حکمی افزود: انتظار می رود دمای هوای امروز شهر مشهد در سردترین ساعات پنج و در گرمترین ساعات 21 درجه بالای صفر باشد.

او افزود: طی 24 ساعت گذشته نیز قوچان با 2 درجه سانتیگراد زیر صفر سردترین و سرخس با 27 درجه سانتیگراد بالای صفر گرمترین شهرهای استان خراسان رضوی بوده اند.

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران هوای خراسان رضوی در شرایط پایدار و بدون پدیده خاصی است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران هوای خراسان رضوی در شرایط پایدار و بدون پدیده خاصی است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید