خبرنگاران مشترکان برق قم ساعت زمین را دریابند

به گزارش آقای ابوالفضلی، قم- خبرنگاران- روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قم خاطرنشان کرد: شهروندان قمی امشب با خاموش کردن مصارف غیرضروری، در حرکت جهانی ساعت زمین مشارکت نمایند.

خبرنگاران مشترکان برق قم ساعت زمین را دریابند

بر اساس اعلام روابط عمومی شرکت توزیع نیروی برق قم، امروز 7 فرودین ماه 1400 مصادف با آخرین شنبه ماه مارس میلادی، پانزدهمین سالی است که ساکنان کره زمین در راستای جلب نظر جهانیان به منظور مبارزه با گرمایش این کره خاکی و تغییرات اقلیمی و پاسداشت محیط زیست، در حرکتی هماهنگ به مدت یک ساعت مصرف برق خود را کاهش خواهند داد.

بر اساس این گزارش، به همین دلیل، شرکت توزیع نیروی برق استان قم در راستای شعار سال 1400 که با عنوان سال فراوری، پشتیبانی ها و مانع زدایی ها از سوی رهبر معظم انقلاب نامگذاری شده است، از مشترکان خود دعوت می نماید با هدف پشتیبانی از فراوری برق نیروگاه های کشور و همچنین یاری به محیط زیست و ایجاد توسعه پایدار، امروز، شنبه، هفتم فروردین ماه، از ساعت 20 و 30 دقیقه تا 21 و 30 دقیقه به این حرکت جهانی پیوسته و با ترویج فرهنگ استفاده بهینه انرژی مسائل تامین سوخت نیروگاه های فراوری برق کشور را مانع زدایی نمایند.

صنعت برق استان قم با خاموش کردن چراغ های غیر ضروری ساختمان های حوزه ستادی، معاونت ها و مناطق اداری فعال خود در این ساعات، در رویداد جهانی ساعت زمین مشارکت خواهد داشت.

ساعت زمین یک جنبش جهانی بوده که از سال 2007 پایه گذاری شده است.

528 هزار و 190 مشترک برق در قم وجود دارد که 428 هزار و 524 هزار مشترک در بخش خانگی، 70 هزار و 923 در بخش سایر مصارف، 17 هزار و 279 مشترک در بخش عمومی، پنج هزار و 985 مشترک در بخش صنعتی، سه هزار و 534 مشترک در بخش کشاورزی و یک هزار و 945 مشترک نیز در بخش روشنایی معابر هستند./

منبع: ایرنا

به "خبرنگاران مشترکان برق قم ساعت زمین را دریابند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران مشترکان برق قم ساعت زمین را دریابند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید