حضور فعال ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری اسپانیا

به گزارش آقای ابوالفضلی، بخشی از ظرفیت های گردشگری و صنایع دستی ایران روز چهارشنبه در سی و ششمین نمایشگاه بین المللی گردشگری اسپانیا موسوم به فیتور در مادرید به نمایش گذاشته شد.

حضور فعال ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری اسپانیا

در این نمایشگاه که با حضور لتیسیا ملکه اسپانیا و شماری از مقام های گردشگری کشورهای شرکت کننده گشایش یافت، 165 کشور دنیا جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری خود را به متخصصان و شرکت های فعال در این بخش عرضه کردند.

بر اساس آمار اعلام شده، 9 هزار و 500 شرکت شرکت تخصصی گردشگری به نمایندگی از 165 کشور و منطقه ها مختلف دنیا و اسپانیا در این نمایشگاه پنج روزه حضور دارند .

شرکت های ایرانی نیز از جمله شرکت کنندگان در این نمایشگاه هستند که بخشی از ظرفیت ها، امکانات و جاذبه های گردشگری و هنری کشور را به نمایش گذاشتند.

افزون بر آن ، نمایندگان راهنمایان تور ایران و سازمان بین المللی گردشگری ، کانون دنیاگردی به عنوان مجری غرفه ایران نیز در این نمایشگاه حضور دارند و اجرای موسیقی با گروه ماهان از تالار وحدت ، خطاطی هنرمند ایرانی و برگزاری شب ایرانی در هتل اینترکانتیننتال مادرید گوشه دیگری از برنامه های غرفه ایران هستند .

محمدحسن فدایی فرد سفیر جمهوری اسلامی ایران در مادرید و علیرضا اسماعیلی رایزن فرهنگی سفارت با حضور در این نمایشگاه، غرفه ایران را بازگشایی کردند.

ارائه پوستر، کتابچه و نرم افزارهای چند رسانه ای حاوی اطلاعات گردشگری و جاذبه های تاریخی، طبیعی و دیدنی ایران و معرفی صنایع دستی، از جمله برنامه های غرفه ایران در نمایشگاه فیتور است. بعلاوه تصاویری از آثار تخت جمشید، هنر قلمکاری و جاذبه های طبیعی ایران به نمایش گذاشته شد .

منبع: ایرنا

منبع: کجارو

به "حضور فعال ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری اسپانیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور فعال ایران در نمایشگاه بین المللی گردشگری اسپانیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید