جبران کسری یک میلیون واحد مسکونی در مرکز

به گزارش آقای ابوالفضلی، زاکانی گفت: خانه دار شدن در تهران به یک آرزو تبدیل شده است؛ در تلاشیم تا کسری یک میلیون واحد مسکونی در مرکز را جبران کنیم.

جبران کسری یک میلیون واحد مسکونی در مرکز

علیرضا زاکانی، شهردار تهران در مراسم آغاز به ساخت 14 میدان، بازار و بازارچه میوه و تره بار اظهار کرد: مقدمه پیشرفت و تحول، مشارکت مردم است. مشارکت نیازمند داشتن یک سرمایه اجتماعی بالای مدیریت شهری برای شهروندان است؛ نقطه آغاز خود را خدمت گذاشتیم که موجب مشارکت و اعتماد مردم شود.

زاکانی تاکید کرد: در مدیریت شهری مسئولیت هایی را پذیرفتیم که با زندگی مردم مرتبط است؛ مردم در حوزه معیشت تحت فشار هستند.

وی گفت؛ مسکن شهروندان برای ما در اولویت است؛ در تلاشیم تا کسری یک میلیون واحد در تهران جبران شود. امروز خانه دار شدن در تهران به یک آرزو تبدیل شده است؛ ما باید این موضوع را قابل دسترس کنیم.

شهردار تهران اظهار کرد: از سال 58 تا شهریور سال قبل ما 263 بازار تره بار داشتیم اما تلاش شد 31 بازارچه اضافه شود و صورت گرفت، تلاش ما این است که جمع دوستان در میادین میوه و تره بار توسعه بازار ها را داشته باشند.

زاکانى ادامه داد: از هفته آینده فروش مویرگی میوه را با قیمت مناسب از طریق نرم افزارهای موبایلی آغاز می کنیم.

شهردار تهران افزود: ما 39 فروشگاه شهروند را به صورت فعال تحویل گرفتیم و انشالله این عدد توسعه پیدا می کند؛ رویکرد در شهر تهران، گره گشایی از زندگی مردم و ایجاد آسایش است.

وى گفت: در شورای شهر تهران و مدیریت شهری، تمام توجه به نیاز مردم است؛ اتفاقات اخیر نباید ما را از خدمت رسانی غافل کند.

آقای ابوالفضلی اجتماعی شهری

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "جبران کسری یک میلیون واحد مسکونی در مرکز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جبران کسری یک میلیون واحد مسکونی در مرکز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید