توضیحات رأفت درباره اظهارات عجیبش پس از ملاقات با ملوان

به گزارش آقای ابوالفضلی، سرمربی شهرداری آستارا که در نشست خبری بعد از ملاقات تیمش برابر ملوان بندر انزلی موارد عجیبی را بیان نمود، علت خشم خود را توهین به مردم آستارا دانست.

توضیحات رأفت درباره اظهارات عجیبش پس از ملاقات با ملوان

سرانجام رأفت درباره اتفاقات ملاقات شهرداری آستارا مقابل ملوان بندر انزلی، به خبرنگار ورزشی آقای ابوالفضلی گفت: بازگشت طرفداران ملوان به استادیوم ها اتفاق بسیار خوبی بود و از این موضوع استقبال کردم. دو تیم بسیار خوب بازی کردند و ما می توانستیم در نیمه اول به گل برسیم. بازیکنان ما استحقاق پیروزی داشتند، اما از دقیقه 60 تمرکز لازم را نداشتند و روی غافلگیری گل خوردند. این پیروزی را به ملوان تبریک می گویم و به نظرم این شکست از ارزش های بازیکنان ما کم نمی نماید.

وی با تمجید از شرایط باشگاه ملوان بندر انزلی توضیح داد: ملوان در جذب بازیکن و تقویت زیرساخت ها هزینه زیادی نموده است، اما گلایه من از نیمکت این تیم بود. بابک پورغلامی (مربی ملوان) در اندازه ما و حتی ملوان نیست و پیشکسوتان زیادی از این باشگاه می توانند روی نیمکت تیم بنشینند. نمی دانم چه کسی نیمکت ملوان را کنترل می نماید که مازیار زارع و پژمان نوری (مدیرعامل باشگاه ملوان) می گویند چیزی ندیدیم. پورغلامی پس از گل اول، از مقابل نیمکت ما عبور کرد که کاری نکردیم. او پس از گل دوم، مشت خود را گره کرد و چیزی گفت که هم توهین بود، هم کُری.

سرمربی شهرداری آستارا در خصوص اظهارات عجیبش در نشست خبری بعد از بازی گفت: طرفداران هم به مردم آستارا توهین کردند. من در ملوان بازی نموده ام. کاش طرفداران حرمت مرا نگه می داشتند. درست نیست استادیوم ها پس از دو سال باز گردد و طرفداران به مردم توهین نمایند. مگر فوتبال چه ارزشی دارد؟ آستارا شهر من است و زمانی که به مردم آن توهین می گردد، ناراحت می شوم. اگر کسی از دست من ناراحت شده است، عذرخواهی می کنم.

رأفت با انتقاد از سرمربی ملوان بندر انزلی گفت: زارع که ادعا دارد مانند سیروس قایقران است، می توانست به طرفداران ملوان بگوید به مردم آستارا توهین ننمایند. 30 نفر طرفدار ما در استادیوم حضور داشتند و می خواستند به طرفداران ملوان پاسخ بدهند که من مانع شدم. مردم انزلی بودند که مرا سرانجام رأفت کردند، اما کاش توهین نمی کردند. ملوان بازیکنان خوبی جذب نموده است و حالا که سه امتیاز را با هر ترفندی گرفته اند، نیازی به توهین نبود. ملوان بازیکن 1.5 میلیاردی آورده، اما قرارداد بازیکن من 200 میلیون تومان است.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا شهرداری آستارا در هفته های به جامانده لیگ دسته اول برای صعود به لیگ برتر کوشش خواهد نمود یا خیر، گفت: نیت ما صعود نیست و امکانات زیرساختی مان خیلی ضعیف تر از آن است. کوشش می کنیم لیگ را با امتیازات خوبی به سرانجام برسانیم و جایگاهی در خور نام آستارا کسب کنیم. چمن زمین ما در آستارا مصنوعی است و زمین را هم دو ساعت در روز اجاره می کنیم. یعنی اگر بخواهیم روزی دو تمرین داشته باشیم، باید هماهنگ کنیم.

سرمربی شهرداری آستارا با بیان اینکه استادیوم وحدت آستارا نور ندارد و ملاقات با استقلال ملاثانی در رشت برگزار می گردد، عنوان کرد: امیدوارم نورافکن ها در استادیوم آستارا نصب شوند تا در شهر خودمان میزبانی کنیم. برای مسائل اقتصادی هم قول هایی داده شده و امیدوارم پول بازیکنان پرداخت گردد. ما متعلق به شهرداری آستارا هستیم، اما شهرداری به اندازه پول آب خوردن هم برای تیم هزینه ننموده است. شورای شهر و شهرداری آستارا برای تیمداری به جمع بندی نرسیده اند و دو نفر از بچه های آستارا برای تیم هزینه می نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

به "توضیحات رأفت درباره اظهارات عجیبش پس از ملاقات با ملوان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "توضیحات رأفت درباره اظهارات عجیبش پس از ملاقات با ملوان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید