بهره برداری از فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم آباد در نیمه نخست 1402

به گزارش آقای ابوالفضلی در لرستان، سیدسجاد راستخانه ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه در مسیر تجهیز و راه اندازی کتابخانه مرکزی خرم آباد تا کنون 14 هزار عنوان کتاب در کتابخانه مرکزی خرم آباد ثبت شده است، اضافه نمود: این روند تا تکمیل مخزن ادامه خواهد شد.

بهره برداری از فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم آباد در نیمه نخست 1402

وی به مرحله بازطراحی ساختمان کتابخانه مرکزی خرم آباد اشاره نمود و اضافه نمود: با توجه به اینکه 15 سال از ساخت کتابخانه می گذرد، باز طراحی بخش هایی از کتابخانه براساس المان های بومی در حال اجرا است.

راستخانه به خرید تجهیزات فناوری اطلاعات، کیس ها، کیوسک های اطلاع رسانی اتاق علم، قفسه های چوبی اشاره نمود و اضافه نمود: از آنجایی که کتابخانه مرکزی خرم آباد بیش از 40 عنوان خدمت را به مردم عزیز ارائه خواهد نمود، هر سه مرحله ثبت کتاب، بازطراحی و خرید تجهیزات در حال اجرا است که بتوانیم هرچه سریع تر فاز نخست کتابخانه را به بهره برداری برسانیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی لرستان گفت: امیدواریم با حمایت استاندار و دستورات ایشان و بعلاوه حمایت نهاد کتابخانه های عمومی کشور در نیمه نخست 1402 شاهده بهره برداری از فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم آباد باشیم.

منبع: ایبنا - خبرگزاری کتاب ایران

به "بهره برداری از فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم آباد در نیمه نخست 1402" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از فاز نخست کتابخانه مرکزی خرم آباد در نیمه نخست 1402"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید