ببینید ، ترخیص اولین سری خودروهای وارداتی ، چانگان های سایپا از گمرک بیرون آمدند

به گزارش آقای ابوالفضلی، گزارشی از ترخیص اولین سری خودروهای وارداتی را بعد از 5 سال می بینید.

ببینید ، ترخیص اولین سری خودروهای وارداتی ، چانگان های سایپا از گمرک بیرون آمدند

به گزارش آقای ابوالفضلی به نقل از پایگاه خبری اسب بخار، اولین محموله ترخیصی چانگان های وارداتی به کراس اوور CS35 پلاس مربوط می گردد.

پیش از این مشتریان سامانه یکپارچه فروش خودروهای وارداتی، فرایند خرید CS35 پلاس تیپ 2 و 3 را طی نموده بودند و حال بر اساس زمان بندی های وزارت صمت، فرایند ترخیص این خودروها شروع شده است. لذا باید در روزهای آینده منتظر باشیم و ببینیم که در چه مدتی مجوز شماره گذاری این کراس اوورهای چینی و وارداتی از سوی پلیس صادر می گردد.

با توجه به اطلاعات به دست آمده، اولین فرایند ترخیص رسمی خودروهای وارداتی از گمرک آپرین شروع خواهد شد.

چانگان CS35 پلاس تیپ 3 به پیشرانه 1.4 لیتری توربوشارژر TGDi مجهز است و 158 اسب بخار قدرت را با گشتاور 260 نیوتن متر فراوری می نماید. جعبه دنده 7 سرعته اتوماتیک دو کلاچه تَر (W-DCT) توان را به چرخ های جلوی CS35 پلاس می رساند. فرمان کمکی برقی، جلو آمپر یکپارچه با مالتی مدیا، سنسور پارک و دوربین عقب، دوربین پارک زیر آینه شاگرد، سقف پانوراما، تریم داخلی چرم مصنوعی، کروز کنترل، ترمز پارک برقی، اتوهلد، شش کیسه هوای 10 نقطه ای، چراغ روشنایی روز، سنسور نور، تهویه اتوماتیک، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، استارت دکمه ای و… از جمله امکانات چانگان CS35 پلاس تیپ 3 است.

گفته می گردد که CS35 تیپ 2 فاقد سقف پانوراما بوده و تعداد کیسه هوای کمتری را هم دارد. بعلاوه رینگ آلومینیومی تیپ 3 چانگان CS35 پلاس 18 اینچی است و در تیپ 2 از رینگ 17 اینچی استفاده می گردد.

منبع: همشهری آنلاین

به "ببینید ، ترخیص اولین سری خودروهای وارداتی ، چانگان های سایپا از گمرک بیرون آمدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ببینید ، ترخیص اولین سری خودروهای وارداتی ، چانگان های سایپا از گمرک بیرون آمدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید