این محصول اپل تنها چند ساعت قبل از رونمایی لو رفت، عکس

به گزارش آقای ابوالفضلی، سری تازه لوازم جانبی اپل تحت عنوان FineWoven احتمالاً در مراسم امشب معرفی خواهد شد. حالا چند ساعت مانده به این رویداد، شاهد انتشار تصاویر باکیفیتی از این محصولات هستیم.

این محصول اپل تنها چند ساعت قبل از رونمایی لو رفت، عکس

به گزارش خبرگزاری آقای ابوالفضلی ، اپل امشب ساعت 20:30 به وقت ایران رویدادی موسوم به Wonderlust را برگزار می نماید تا علاوه بر سری آیفون 15 از اپل واچ تازه پرده بردارد. حالا یک منبع مطلع در آخرین ساعات پیش از آغاز مراسم، تصاویری از بند FineWoven اپل واچ سری 9 را منتشر نموده که گویی از تصاویر تبلیغاتی رسمی این محصول است.

تنها یک روز مانده به رونمایی از آیفون 15/ هرآنچه از پرچمدار بعدی آیفون می دانیم

انتشار تصاویر واضحی از بروزرسانی آیفون15!

در این دو تصویر می توانیم بندی پارچه ای به رنگ قهوه ای را ببینیم. در تصویر اول این بند احتمالاً به اپل واچ تازه متصل شده است و روی مچ دست دیده می گردد. تصویر دوم نیز الگوی بافت این بند را از فاصله نزدیک تر نشان می دهد.

منبع این گزارش می گوید نام این بند FineWoven Link است. این نام احتمالاً به سری تازه این بندها برای اپل واچ گفته خواهد شد که احتمالاً قرار است جای بندهای چرمی و حتی شاید سیلیکونی را بگیرند. در چند وقت اخیر در گزارش ها گفته شده بود که این شرکت به احتمال زیاد می خواهد به نفع محیط زیست لوازم جانبی چرمی و سیلیکونی خود را کنار بگذارد.

امشب ساعت 20:00 با دیجیاتو همراه باشید تا با هم به تماشای رویداد اپل بنشینیم و ببینیم اهالی کوپرتینو چه اخباری را برای ما تدارک دیده اند. تمام اتفاقات مهم این رویداد مطابق همواره به وسیله وب سایت و شبکه های اجتماعی دیجیاتو به اطلاع شما خواهد رسید.

منبع: macrumors

227323

منبع: خبرآنلاین

به "این محصول اپل تنها چند ساعت قبل از رونمایی لو رفت، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این محصول اپل تنها چند ساعت قبل از رونمایی لو رفت، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید