امضای تفاهم نامه همکاری برند سارابیس

به گزارش آقای ابوالفضلی، مراسم رونمایی از برند منسوجات و پوشاک رفاه و همچنین عقد تفاهم نامه همکاری رفاه با جمعی از تولیدکنندگان و تامین کنندگان تجهیزات فروشگاهی با حضور بازدیدکنندگان و خبرنگاران محترم برگزار شد.به گزارش روابط عمومی شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه؛ مراسم انعقاد تفاهم نامه همکاری شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه با تامین کنندگان و تولیدکنندگان تجهیزات فروشگاهی در محل نمایشگاه بین المللی در تاریخ 11 مهر برگزار شد که حجم مبلغ قراردادهای این تفاهم نامه ها بالغ بر 500 میلیارد تومان ارزش گذاری شده است.

امضای تفاهم نامه همکاری برند سارابیس

رونمایی از برند منسوجات و پوشاک نو فروشگاه های زنجیره ای رفاه

فروشگاه های زنجیره ای رفاه در نمایشگاه ریتیل شو از برند منسوجات و پوشاک نو به نام سارابیس رونمایی کرد.

فروشگاه های رفاه علاوه بر تامین کالاهای اساسی در صنعت خرده فروشی قصد دارد در صنعت منسوجات هم سخنی برای گفتن داشته باشد، از همین روی در گام نخست تابلوی سارابیس در سطح شهر و فروشگاه های فرانچایزینگ با هدف رقابت با کالاهای خارجی نصب و به زودی شاهد جایگاه ویژه ای در بازار منسوجات ایران خواهیم بود.

در ادامه این مرنام جناب آقای دکتر رسول محمدی عضو محترم هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه با جمعی از تولیدکنندگان و تامین کنندگان تجهیزات فروشگاهی بیش از بیست تفاهم نامه امضا نمودند که مبلغی بالغ بر 500میلیارد تومان است.

در سال های اخیر شرکت رفاه به نام یک بنگاه اقتصادی خصوصی با ارگان ها، سازمان ها و شرکت های بزرگ دولتی و خصوصی قرارداد همکاری امضا کرده است.

امروزه این ظرفیت در فروشگاه های رفاه ایجاد شده که در مقیاس کشوری بتواند همکاری کاربردی و موثری را در جهت اعتلای اقتصادی و رفاهی مردم با شرکت ها، مجتمع ها و سازمانهای کلیدی و مهم کشور داشته باشد.

همچنین جناب آقای دکتر رسول محمدی مدیرعامل محترم شرکت فروشگاه های زنجیره ای رفاه در خصوص برند سارابیس، گفت:

ما از حدود یک سال پیش در فروشگاه رفاه مقدمات مطالعاتی ایجاد یک برند تخصصی را آغاز کردیم که امروز رونمایی شد، این برند در حوزه پوشاک و منسوجات فعالیت خواهد کرد، امیدواریم با کمک تولیدکنندگان اصیل ایرانی شرایط مناسبی را برای صنعت پوشاک ایرانی فراهم کنیم.

منبع: تجارت نیوز

به "امضای تفاهم نامه همکاری برند سارابیس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "امضای تفاهم نامه همکاری برند سارابیس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید