اعلام برنامه های تیم ملی تا جام جهانی

به گزارش آقای ابوالفضلی، مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال به تشریح برنامه های شاگردان کارلوس کی روش تا جام جهانی پرداخت.

اعلام برنامه های تیم ملی تا جام جهانی

محسن معتمد کیا در مورد برنامه های تیم ملی فوتبال کشورمان تا قبل از جام دنیای 2022 قطر گفت: امروز آخرین جلسه از تمرین تیم ملی در هفته سوم از اردو های ارزیابی فنی برگزار گردید و قرار است هفته آینده نیز برنامه ارزیابی فنی به روال سه هفته گذشته برگزار گردد. پس از آن نیز اردوی نهایی تیم ملی با حضور بازیکنان داخلی در کشورمان آغاز خواهد شد.

وی اضافه کرد: ان شاءالله 19 آبان نیز در تهران با تیم ملی نیکاراگوئه بازی خواهیم کرد. پس از آن اردو نیز تیم ملی برای برگزاری ملاقات محبت آمیز با تونس و آغاز جام دنیا راهی قطر می گردد.

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال در مورد زمان آغاز اردوی نهایی این تیم پاسخ داد: طبق برنامه ریزی های اعلام شده اردوی نهایی تیم ملی پس از هفته یازدهم آغاز خواهد شد و بازیکنان داخلی ما خودشان را برای ملاقات محبت آمیز با نیکاراگوئه می نمایند. البته بازیکنانی که در لیگ های خارج از کشور حضور دارند باید در تیم هایشان حضور داشته باشند و تمرینات خود را ادامه بدهند. البته با آغاز فیفادی این نفرات به جمع بازیکنان داخلی ما و سایر ملی پوشان اضافه می شوند.

معتمدکیا در مورد اینکه آیا پس از هفته یازدهم لیگ برتر لیست تیم ملی اعلام خواهد شد، پاسخ داد: طبق قانون یک هفته پیش از آغاز جام دنیای باید لیست نهایی به وسیله سرمربیان تیم های ملی اعلام گردد. بر همین اساس لیست 26 نفره ما نیز یک هفته پیش از آغاز مسابقات معرفی و به وسیله فدراسیون فوتبال اطلاع رسانی خواهد شد.

منبع: فرارو

به "اعلام برنامه های تیم ملی تا جام جهانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اعلام برنامه های تیم ملی تا جام جهانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید