آی پد پرو بعدی اپل با تراشه M2 عرضه می گردد

به گزارش آقای ابوالفضلی، انتظار می رود اپل نسل بعدی آی پد پرو را در پاییز سال جاری عرضه کند. طبق آخرین گزارش ها، این تبلت ممتاز با چیپست M2 اپل که هنوز معرفی نشده است، عرضه خواهد شد. این آی پد احتمالا با نسخه های نمایشگر 11 اینچی و 12.9 اینچی عرضه خواهد شد.

آی پد پرو بعدی اپل با تراشه M2 عرضه می گردد

به گزارش آقای ابوالفضلی، ادعا می گردد که آی پد پرو تازه ممکن است از ویژگی شارژ MagSafe برخوردار باشد. مدل 11 اینچی ممکن است دارای صفحه نمایش Mini-LED با نور پس زمینه باشد، همان صفحه نمایشی که اپل در مدل 12.9 اینچی از آن استفاده نموده است.

با توجه به اینکه مدل فعلی از چیپست Apple M1 قدرت می گیرد، ممکن است که آیپد پرو اپل با چیپست M2 عرضه گردد. در حالی که اطلاعات زیادی در خصوص این تراشه سیلیکونی آینده اپل وجود ندارد، شایعه شده است که با استفاده از فرآیند 3 نانومتری به وسیله TSMC ساخته می گردد.

آی پد پرو تنها محصولی نیست که قرار است اواخر پاییز امسال با پردازنده M2 عرضه گردد. گزارش هایی وجود دارد که ادعا می نماید این غول فناوری مک بوک پرو 14 اینچی را ارتقا خواهد داد و یک مدل چیپست M2 در نیمه دوم امسال و یک مک بوک ایر تازه در ماه های آینده عرضه خواهد نمود. در این گزارش بعلاوه اعلام شده که هدفون های بی سیم Apple AirPods Pro 2 در پاییز عرضه خواهند شد. منتظر ارائه اطلاعات بیشتر در این خصوص خواهیم بود.

منبع: gizmochina

منبع: فرارو

به "آی پد پرو بعدی اپل با تراشه M2 عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آی پد پرو بعدی اپل با تراشه M2 عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید