آشنایی با تعدادی از عجیب و غریب ترین هتل های دنیا

به گزارش آقای ابوالفضلی، خبرنگاران/ این خبر پیرامون آشنایی با تعدادی از عجیب و غریب ترین هتل های دنیا برایتان نگارش شد.

آشنایی با تعدادی از عجیب و غریب ترین هتل های دنیا

لیست مطالب

در قفسه کتاب ها بخوابیدخواب در تنه درخت و خانه های قارچیهتل جرثقیلیهتل آتشفشانیرزرو اقامت در قلعه شنی

در قفسه کتاب ها بخوابید

برخی از ما دوست داریم قبل از خوابیدن، یک کتاب خوب بخوانیم. در توکیو علاقمندان به خواندن کتاب می توانند شب را در قفسه کتاب بخوابند. اولین بوک اَند بِد (کتاب و تختخواب) دنیا در ایکه بوکورو واقع در مرکز ژاپن در سال 2015 افتتاح شد تا یک گزینه اقامتی آرام و غیرمعمول را برای گردشگران فراهم کند. این هتل ها به مقدار ای در ژاپن محبوب شده اند که اکنون در شش مکان در سراسر این کشور در دسترس هستند. در این هتل ها مجموعه عظیمی از کتاب ها برای میهمانان تهیه شده است. البته قفسه خصوصی که برای هر میهمان ایجاد شده، کمتر از دو متر طول دارد و شاید خیلی راحت نباشد.

خواب در تنه درخت و خانه های قارچی

یک هتل در سوئد از میهمانان خود در خانه های فانتزی به شکل قارچ و کنده درخت میزبانی می نماید. هتل Norrqvarn در کنار کانال یوتا در نگاه اول کاملا غیرمتعارف به نظر می رسد. این اتاق ها به وسیله شخصی که در استفاده از اره برقی مهارت داشته ساخته شده است. قارچ های لکه دار قرمز و سفید یا تنه درختان خیمه ای می تواند محل اقامت مناسبی برای میهمانان باشد، چرا این این کابین ها را به چیزی شبیه کتاب داستان های بچه ها شبیه می نماید. در داخل این کابین ها اتاق هایی نسبتا راحت ایجاد شده است که بطور غیر قابل باوری چهار نفر می توانند در آن بخوابند. با توجه به زمستان های سرد سوئد، این کابین ها می توانند یکی از تجربه های منحصر بفرد گردشگران باشند.

هتل جرثقیلی

اگر می خواهید اقامتان را با آدرنالین همراه کنید، هتل جرثقیلی گزینه مناسبی است. میهمانان این هتل در آمستردام می توانند اتاقی را در یک جرثقیل بلااستفاده که در مرکز صنعتی واقع شده رزرو نموده و بعلاوه از پرش بانجی در بالای آن استفاده نمایند. این جرثقیل 45 متری به سه اتاق تبدیل شده و قسمت بالای جرثقیل دارای جکوزی و سکوی پرش بانجی است. ورود به سوئیت ها به وسیله آسانسور شیشه ای انجام می گردد. میهمانان حتی می توانند جرثقیل را به کار بیندازند و آن را بچرخانند تا منظره ها متفاوتی را از شهر ببیند.

هتل آتشفشانی

در اعماق جنگل های بارانی شیلی، شاید از تماشا مکانی که به آتشفشانی عجیب شباهت دارد غافلگیر نشوید. با این حال، گردشگرانی که بدنبال تجربه ای مشابه فیلم های هابیت هستند، می توانند اقامت در کوهی که به شکل آتشفشان است را تجربه نمایند. یک منفذ آبی در بالای این هتل قرار داده شده که شبیه سازی فوران آتشفشانی را انجام می دهد. تمامی این هتل ساخته دست بشر است و دیوار های ساختمان کاملا به وسیله گیاهان پوشیده شده است. از امکانات این هتل میتوان به زمین گلف در جنگل های بارانی اطراف اشاره نمود. میهمانان برای دسترسی به این هتل در جنگل های بارانی باید از یک پل معلق در هوا استفاده نمایند که هیجان رفتن به این مکان را می افزاید.

رزرو اقامت در قلعه شنی

شاید بسیاری از ما از کودکی آرزو داشته ایم که در تعطیلات تابستانی خود در قلعه های شنی که در ساحل ساخته ایم، زندگی کنیم. در هلند امکان رزرو یکی از دو قلعه شنی مخصوص برای اقامت شبانه شما وجود دارد. قلعه های ماسه ای موقت در اصل در سال 2015 در جشنواره سالانه ساخت قلعه های شنی در شهر اسنیک ساخته شده اند. دیوار ها و سقف ها برای جلوگیری از فرو ریختن تحت بازسازی قرار گرفته اند. اتاق ها این هتل با مجسمه های شنی تزئین شده اند و البته کف آن با فرش پوشیده شده است.

منبع: همگردی

به "آشنایی با تعدادی از عجیب و غریب ترین هتل های دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تعدادی از عجیب و غریب ترین هتل های دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید