چراع مطالعه پینو به صورت اتوماتیک چهره کاربران یا کتاب های زیردستشان را دنبال می نماید تا نور بهتری داشته باشند

به گزارش آقای ابوالفضلی، وقتی از چراغ مطالعه استفاده می کنید به کرات پیش می آید که برای اینکه برترین نور را را روی کتاب یا جیزوه مورد مطالعه داشته باشید، احتیاج پیدا می گردد که مکان چراغ رومیزی یا زاویه تابش نور آن را تغییر بدهید. شاید این مسئله جادی نباشد.

چراع مطالعه پینو به صورت اتوماتیک چهره کاربران یا کتاب های زیردستشان را دنبال می نماید تا نور بهتری داشته باشند

اما به تازگی چراغ مطالعه Pino با در نظر گرفتن این مشکل طراحی شده و می تواند به صورت اتوماتیک در پی چهره ها، کتاب ها یا آیتم های یک رنگ خاص بگردد.

در حال حاضر این چراغ مطالع هپینو در کمپین Kickstarter به وسیله شرکت هنگ کنگی Werobot فراوری می گردد. به گفته شرکت این چراغ مطالعه چیزی شبیه رباتی است که البته هر وقت احتیاج باشد، می جنبد.

با استفاده از یک برنامه یا یک پد حساس به لمس در پشت لامپ LED مجهز به دوربین، کاربران می توانند آن را طوری تنظیم نمایند که با صورت، کتاب باز یا رنگی که انتخاب می نمایند تا 160 درجه همراهی داشته باشد. از پد و برنامه بعلاوه می توان برای تنظیم روشنایی و تنظیم لامپ روی یکی از سه دمای رنگ: گرم، طبیعی یا سرد استفاده کرد.

یکی از کاربردی ترین برنامه های پیشنهادی Pino، روشن نگه داشتن چهره کاربر هنگام حرکت به جلو و عقب هنگام برقراری تماس ویدیویی یا ضبط ویدیو است. نگهدارنده تلفن همراه همراه در این زمینه یاری می نماید، زیرا روی گردن لامپ می چسبد تا لامپ و تلفن همواره در یک جهت قرار بگیرند.

حامیان این پروژه می توانند نسخه ای از Pino را انتخاب نمایند که دارای شارژ بی سیم است که در پایه آن تعبیه شده تا گوشی های هوشمند سازگار را پشتیبانی کند. هر دو نسخه در رنگ های سفید، سبز، خاکستری، صورتی، زرد و مشکی ارائه می شوند.

اگر این لامپ به مرحله فراوری انبوه برسد مدل پایه آن 99 دلار ارزش خواهد داشت و مدل با شارژر بیسیم آن 119 دلار. البته هزینه خرده فروشی آن مقداری بالاتری است.

منبع

منبع: یک پزشک

به "چراع مطالعه پینو به صورت اتوماتیک چهره کاربران یا کتاب های زیردستشان را دنبال می نماید تا نور بهتری داشته باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چراع مطالعه پینو به صورت اتوماتیک چهره کاربران یا کتاب های زیردستشان را دنبال می نماید تا نور بهتری داشته باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید