قضاوت تیموری در رقابت های جهانی تکواندو، جمع داوران در باکو به 3 نفر رسید

به گزارش آقای ابوالفضلی، داور بین المللی تکواندو کشورمان با دعوت فدراسیون جهانی در رقابت های جهانی باکو 2023 قضاوت خواهد نمود.

قضاوت تیموری در رقابت های جهانی تکواندو، جمع داوران در باکو به 3 نفر رسید

به گزارش گروه ورزشی آقای ابوالفضلی، به نقل از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و ششمین دوره رقابت های دنیای باکو 2023، به میزبانی کشور جمهوری آذربایجان با حضور 941 تکواندوکار از هشتم تا چهاردهم خرداد ماه برگزار خواهد شد.

به همین منظور کمیته داوران فدراسیون دنیای با ارسال نمابری به تهران از مرجان تیموری دعوت کرد تا برای قضاوت در این مسابقات به باکو سفر کند. پیش از این شهرام اربابی رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو کشورمان و معصومه باقری از سوی WT برای قضاوت در این دوره از رقابت ها دعوت شده بودند. بدین ترتیب جمع داوران ایران در رقابت های تکواندو قهرمانی دنیا به عدد 3 رسید.

اربابی و باقری در بین داوران نامزد قضاوت در رقابت های المپیک 2024 و مرجان تیموری نامزد قضاوت در رقابت های پارالمپیک پاریس محسوب می شوند. بر اساس برنامه فدراسیون دنیای، تمامی داورانی که نامزد قضاوت در بازی های المپیک هستند، می بایست در سال 2023 در مسابقات مختلف از جمله گرنداسلم، گرندپری، قهرمان دنیا و ... قضاوت نمایند و در نهایت پس از ارزیابی عملکرد، داوران منتخب به پاریس دعوت خواهند شد.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو

به "قضاوت تیموری در رقابت های جهانی تکواندو، جمع داوران در باکو به 3 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قضاوت تیموری در رقابت های جهانی تکواندو، جمع داوران در باکو به 3 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید