فیلم ، جایزه 50 میلیونی جشنواره آرمان

به گزارش آقای ابوالفضلی، در جشنواره رسانه آرمان که به همت موسسه خبرنگاران و معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران شروع شده است، همه دانش آموزان دختر و پسر تهرانی دعوت شده اند تا قصه محله هایشان را آن طور که دوست دارند به زبانی ساده در قالب عکس و فیلم روایت نمایند.

فیلم ، جایزه 50 میلیونی جشنواره آرمان

به گزارش آقای ابوالفضلی، بچه های دهه هشتادی ساکن در محله های مختلف تهران می توانند با توجه به علاقه مندی، استعداد ذاتی، خلاقیت و ابتکار خودشان در موضوعاتی مثل قصه آدم های خاص و لوطی منش، کاسب های بامرام و با معرفت، بناهای تاریخی و دیدنی، پاتوق های مثال زدنی، همدلی های دوران جنگ، کوچه های آشتی کنان و قشنگ و... عکس و فیلم تهیه نمایند و برای دبیرخانه جشنواره بفرستند.

البته هر شرکت نماینده می تواند 5 اثر در 2 موضوع عکس نوشت و ویدئو در این جشنواره شرکت کند. شرکت نمایندگان در جشنواره نفر اول 500 میلیون ریال و 50 نفر بعدی، هر کدام 10 میلیون ریال جایزه دریافت می نمایند. پس همین حالا برای ثبت نام رایگان و ارسال آثار وارد سایت جشنواره رسانه آرمان به نشانی www.armanjashnvareh.com شوید چون فقط تا 20 تیرماه فرصت دارید که با همکلاسی ها و دوستان همسن وسال تان برای دریافت جوایز میلیونی رقابت کنید.

منبع: همشهری آنلاین

به "فیلم ، جایزه 50 میلیونی جشنواره آرمان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فیلم ، جایزه 50 میلیونی جشنواره آرمان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید