جایزه طارمی را از دستش درآوردند!

به گزارش آقای ابوالفضلی، مهدی طارمی یک ماه استثنایی سپری کرد و برترین گلزن و موثرترین بازیکن پورتو بود که درخشش او منجر به کسب پیروزی های متوالی تیمش در لیگ برتر پرتغال و صعودشان به فینال جام حذفی همراه شد، اما برای رسیدن به جام در لیگ کافی نبود و با این وجود جایزه ای که حقش بود را دریافت نکرد!

جایزه طارمی را از دستش درآوردند!

باشگاه پورتو با خاتمه فصل 23-2022 لیگ برتر پرتغال و در آستانه فینال جام حذفی، برترین بازیکن ماه اخیر خود (می) را معرفی کرد و در حالی که انتظار می رفت مهدی طارمی این عنوان را به خود اختصاص بدهد، په په مدافع ملی پوش پرتغال این جایزه را دریافت کرد.

مهدی طارمی نخستین بازی خود در ماه می را در دور برگشت نیمه نهایی جام حذفی پرتغال مقابل فامالیکائو انجام داد که در حضور تعویضی توانست پاس گل تیمش را در دقیقه 4+120 به ثمر رساند و پس از آن هم در چهار هفته خاتمهی لیگ برتر 6 گل بزند و یک پاس گل بدهد و بعلاوه به آقای گلی این رقابت ها دست پیدا کند.

با وجود این نمایش استثنایی مهدی طارمی، اما باشگاه پورتو تصمیم گرفت تا په په را به عنوان برترین بازیکن ماه می معرفی کند و در حالی این جایزه را بدهد که او در دو ملاقات اخیرشان نمایش خوبی نداشت و تیمش نیز فقط در یک مسابقه از پنج بازی اجرا شده دروازه اش را بسته نگه داشت.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "جایزه طارمی را از دستش درآوردند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جایزه طارمی را از دستش درآوردند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید