بگویید در حقم ظلم نموده اید

به گزارش آقای ابوالفضلی، سرمربی گل گهر سیرجان گفت: به مردم بگویید تا بفهمند در حق ما ظلم نموده اید.

بگویید در حقم ظلم نموده اید

امیر قلعه نویی، سرمربی گل گهر سیرجان در نشست خبری پس از این ملاقات اظهار کرد: این یک امتیاز زیادمان است و روی شانس و بازی خوب محسن فروزان کسب شد. امروز یک تیم ترسو بودیم. ایراد بازیکنان این مدلی این است که یک روز خیلی بالا هستند و یک روز خیلی پایین هستند. این موضوع مربی را بلاتکلیف می نماید. ما امروز چهار توپ معمولی هم نداشتیم. امروز خیلی بد بودیم. شاید یکی از دلایلش این بود که بازی قبلی پرفشارتر بوده و یک روز کمتر استراحت کردیم. شاید این بهانه است. تیم محمد ربیعی در تمام دقایق زمین با برنامه بازی کرد.

او اضافه نمود: بازیکنانی که در بازی قبلی خوب بودند، شاید کمترین نمره لیگ را کسب نموده باشند. از تیم داوری و مسئولان برگزاری بازی تشکر می کنیم. این بازی یکی از بدترین بازی های دوران مربی گری من بود.

سرمربی گل گهر درباره صحنه مشکوک به پنالتی در محوطه جریمه تیمش گفت: قانون فاصله نزدیک و شدت توپ رد شده است. فکر می کنم دست مدافع ما فضایی را اشغال ننموده بود. در محوطه اگر توپ به دست مهاجم بخورد، هند است، اما درباره مدافع فرق می نماید. البته من از صحنه دور بودم و به نظر کارشناسان داوری احترام می گذارم.

قلعه نویی درباره شرایط کی روش، شاکری و باگناما بیان نمود: ما خط حمله بسیار خوبی داریم. ایراد این است که بالا و پایینشان زیاد است. یک روز می بینید شکاری بسیار خوب بازی می نماید و یک روز فوتبالیست نیست. درباره بازیکن گابنی به من ظلم شد و این ظلم ادامه دارد. او سه ماه محروم شده است. زمان محرومیت یا از زمان ابلاغ رای آغاز می گردد یا موانع آن باید رفع گردد.

او گفت: موانع آن با بازی در لیگ قهرمانان آسیا حل شد. هر چقدر ظلم باشد، باید تمام گردد. شاید ما باید بازیکن 800 هزار یورویی می آوردیم که 300 هزار یوروی آن گم گردد تا بگویند به به و چه چه. پارسال به ما گفتند که در حق گل گهر ظلم کردند و الان هم ادامه پیدا نموده است. به تدوین مقررات و استیناف هم می گوییم، می گویند حق با شماست. اگر این بازیکن 700 هزار دلار بود، رایی برایش صادر نمی شد. او می توانست امروز عصای دست ما باشد.

او در سرانجام گفت: آقای هوشنگ نصیرزاده تو آدم بامعرفتی هستی، بیا از حق ما دفاع کن. دیگر شما مسئول تدوین مقررات هستید و باید نظر نهایی را بدهد. چرا آقای نصیرزاده نمی گویی تا مردم ظلمی که در حق امیر قلعه نویی شد را متوجه بشوند. یک سری می گویند محرومیتش تمام شده و یک سری می گویند فعلا محروم است.

گل گهر پس از این بازی با انتشار ویدیویی نوشت: صحنه محرز خطای رشید مظاهری دروازه بان سپاهان در دقیقه 34 بر روی رضا جعفری مهاجم نساجی که محمدحسین ترابیان داور مسابقه اعتقاد به خطا و اخراج نداشت!

آقای ابوالفضلی ورزشی فوتبال و فوتسال

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

به "بگویید در حقم ظلم نموده اید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بگویید در حقم ظلم نموده اید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید