بهترین مارک ژل شستشوی صورت برای پوست چرب

به گزارش آقای ابوالفضلی، شستشوی صورت بهتر است فقط برای پاک کردن آرایش و آلودگی انجام گیرد در غیر این صورت به بافت های پوست آسیب رسانده و پوست بر اثر شستشوی زیاد دچار خشکی، حساسیت، التهاب و حتی کم آبی می گردد. برای شستشوی صورت بایدها و نبایدهایی را حتما مد نظر قرار دهید تا کمترین آسیب به پوست صورت وارد گردد. قبل از پاک سازی صورت باید به یاری یک ریموو آرایشی ملایم، تمام مواد آرایشی روی سطح پوست را پاک کنید زیرا منافذ پوست در هنگام شب کلیه سموم داخل پوست را بیرون می ریزند. بنابراین اگر این منافذ بسته باقی بمانند منجر به التهاب و حساسیت در پوست می شوند.

بهترین مارک ژل شستشوی صورت برای پوست چرب

در شستشوی صورت نباید از صابون بهره ببرید زیرا تعادل PH پوستتان را بر هم می زند. برای شستشوی صورت باید از آب ولرم استفاده کرد زیرا آب گرم منافذ پوست را نمی بندند و آب سرد نیز منجر به باز شدن منافذ پوست نمی گردند. برای پاک کردن پوست نباید حوله را به صورت مالید. برای شستشوی صورت بهتر است از محصولی به نام آب میسلار بهره ببرید تا تمام سطح پوست به صورت یکنواخت از هر گونه آرایشی پاک شود. از برس های پاکسازی صورت سونیک بهره ببرید و جهت شستشوی صورت از ژل شست و شوی صورت و فوم شست و شوی صورت استفاده نمایید. پاک سازی صورت را با تونر تمام کنید و با مرطوب کننده مناسب، پوست خود را مرطوب نگه دارید.

محصولات وچه و محصولات لافارر یکی از معروف ترین و بهترین محصولات شستشوی صورت می باشند زیرا از بهترین مواد اولیه بر پایه گیاهان و مواد طبیعی ساخته شده اند و علاوه بر پاک کنندگی صورت، به شکل اصولی منجر به تقویت، طراوت و زیبایی پوست نیز می شوند. از جمله محصولاتی که برای شستشوی صورت مورد استفاده قرار می گیرد ژل شست و شوی صورت و فوم شست وشوی صورت می باشند که در ادامه هر یک از این دو محصول را به صورت خلاصه معرفی خواهیم نمود و توضیحاتی در خصوص بهترین مارک های ژل و فوم شستشوی صورت برای پوست های چرب ارائه خواهیم نمود. تا خاتمه مطالب همراه ما باشید.

فوم شستشوی صورت

برای شستشوی صورت نوع خاصی از پاک کننده است که به فوم شستشوی صورت معروف می باشد. این فوم ها برای افرادی که دارای پوست معمولی، ترکیبی، چرب و مستعد آکنه و جوش هستند مناسب است. این محصول شستشوی صورت به صورت عمقی پوست شما را پاک کرده و چربی های اضافی صورت و آلودگی ها را از بین می برد. شستشوی صورت با این فوم، زمانی که صورتتان آرایشی سنگینی دارد و یا به مدت طولانی در معرض آلودگی قرار گرفته است بسیار کارآمد و مناسب است و منفذهای پوست صورتتان را به شکل کامل تمیز می نماید. این فوم ها در انواع مختلف در داروخانه ها و فروشگاه های لوازم بهداشتی به فروش می رسد و شما به راحتی می توانید متناسب با نوع پوست خود یکی از این فوم ها را با برند دلخواه خریداری کنید و مورد استفاده قرار دهید.

محصولات وچه و محصولات لافارر از بهترین محصولات شستشو دهنده صورت موجود در بازار می باشند، پیشنهاد می کنیم فوم شستشوی صورت و ژل شستشوی صورت مورد احتیاج خود را از این دو برند تهیه نمایید تا تفاوت و کیفیت بالای این محصولات را نسبت به سایر برندها ارزیابی کنید. پس از استفاده از فوم حتما از لوسیون ها و مرطوب کننده ها جهت برطرف خشکی پوست بهره ببرید. فوم های صورت به دلیل خواص ضد آکنه از ترکیباتی استفاده شده اند که ممکن است برای شما ایجاد آلرژی کند. بهتر است قبل از استفاده، آن را روی پوست دست خود امتحان کنید. بیش از حد از این فوم ها جهت شستشوی صورت استفاده نکنید.

این فوم ها مناسب پوست های حساس نیست زیرا در ترکیبات آن از سورفاکتانت استفاده شده است. بهترین برند فوم شستشوی صورت در ایران فوم شستشوی صورت وچه برای پوست های چرب و مستعد آکنه است که در زیر به صورت خلاصه ویژگی های این محصول را توضیح خواهیم داد.

فوم شست شوی صورت وچه برای پوست های چرب و مستعد آکنه

این فوم مناسب شستشوی صورت برای پوست های چرب و مستعد آکنه می باشد. در ترکیبات این محصول از عصاره گریپ فروت که سرشار از ویتامین C است، استفاده شده است. به همین دلیل این فوم ها با کنترل ترشح چربی منجر به روشن شدن پوست، ایجاد طراوت و شادابی پوست و کاهش منافذ باز پوست می شود. از دیگر ترکیبات فوم شستشوی صورت وچه عصاره نارون کوهی و روغن برگ درخت چای است که به گردش خون در چوسا و خواص آنتی باکتریایی یاری شایانی می نماید. این فوم ها به دلیل ترکیبات گیاهی، دارای خاصیت ضد التهابی و ضد آلرژی بوده و خاصیت آنتی اکسیدانی دارد. وجود ترکیباتی نظیر نیاسین آمید و سالیسیلیک اسید منجر شده که این فوم ها در هنگام شستشوی صورت ایجاد حساسیت و التهاب نکند و از بروز آکنه و جوش جلوگیری نماید. همچنین ترشح چربی پوست صورت را کنترل کرده و مانع افزایش چربی و براق شدن صورت می شود.

ژل شستشوی صورت

ژل شستشوی صورت برخلاف فوم شستشو، از جنس کف نیست بلکه به شکل یک مایع شفاف و چسبناک فرموله شده اند. ژل صورت نسبت به فوم ها از فرمولاسیون ملایم تری برخوردار است و برای انواع پوست ها جهت شستشوی صورت مناسب هستند. این ژل ها بهترین جایگزین برای صابون ها محسوب می شوند زیرا از ساختاری بسیار ملایم و سازگار با پوست برخودار هستند. از مزایای این نوع محصول شستشوی صورت می توان به تأمین و حفظ رطوبت در کنار پاکسازی کامل پوست اشاره نمود. ترکیبات گیاهی و بسیار مفیدی که در این ژل ها به کار رفته باعث شده است که این ژل ها خاصیت نرم کنندگی و رطوبت رسانی نیز داشته باشند. ژل های شستشو گزینه بسیار مناسبی برای پوست های چرب و دارای آکنه هستند زیرا این محصول دارای خواص یاری درمانی جهت بهبود جوش و آکنه هستند. هنگام خرید ژل شستشوی صورت باید نوع پوست خود را در نظر بگیرید و مطابق با نوع پوستتان آن را تهیه نمایید.

بعد از شستشوی صورت با ژل شستشو، حتما از مرطوب کننده جهت رطوبت رسانی به پوست بهره ببرید. بهترین مارک ژل شستشوی صورت برای پوست چرب می توان به محصولات لافارر اشاره نمود که در ادامه ویژگی های این محصول را به صورت خلاصه توضیح خواهیم داد.

ژل شستشوی صورت لافارر مخصوص پوست های چرب و مستعد آکنه

این محصول شستشوی صورت لافارر حاوی اسکراب (دانه های لایه بردار) بوده و ضمن پاک کردن پوست از آلودگی ها خاصیت لایه بردار را نیز دارد. همچنین در ترکیبات ژل شستشوی لافارر مخصوص پوست های چرب موادی همچون آلانتوئین، بیولین، عصاره آلوئه ورا، دکسپانتنول، گلیسیرین، عصاره انانتیاکلرانتا، عصاره بید سفید، زینک-PCA و اولئانولیک اسید نیز وجود دارد که موجب تنظیم ترشح چربی، از بین رفتن سلول های مرده پوست، حذف آلودگی، برطرف جوش و آکنه و همچنین پاک سازی منافذ پوست می شود. این محصول با رطوبت رسانی بالایی که دارد منجر به لطافت و نرمی پوست و کاهش براقی پوست می شود. حفظ باکتری های مفید نیز از مزایای دیگر این ژل می باشد.

خرید ژل شستشوی صورت از فروشگاه الانزا

فروشگاه اینترنتی الانزا از عظیم ترین و معتبرترین فروشگاه های ایران می باشد که با یاری تیمی قوی و کاربلد مجموعه ای از لوازم و مایحتاجات شما را با بالاترین کیفیت از بهترین برندها تهیه کرده و بدون واسطه با قیمتی بسیار ارزان تر از سطح بازار به شما عرضه می نماید. شما برای تهیه و خرید انواع محصولات بهداشتی و آرایشی می توانید به سایت این شرکت مراجعه کرده و ضمن بازدید از انواع محصولات، قیمت و کیفیت محصولات را نیز با یکدیگر مقایسه کنید. بهترین مارک های شستشو دهنده صورت را می توانید در سایت الانزا تهیه کنید و خریدی مطمئن و عالی را در کمترین زمان تجربه نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین فروش این شرکت تماس گرفته و از هدایت های این عزیزان بهرمند سوید.

منبع: فرارو

به "بهترین مارک ژل شستشوی صورت برای پوست چرب" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهترین مارک ژل شستشوی صورت برای پوست چرب"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید