وحشت بکام و همسرش از حمله به مسی!

به گزارش آقای ابوالفضلی، لیونل مسی دومین ماموریت خود در اینترمیامی را نیز به نحو احسن پشت سر گذاشت. او پس از اینکه در اولین بازی خود توانست گل پیروزی تیمش را در دقیقه 4+90 به ثمر برساند، بامداد امروز نیز توانست به تنهایی بار پیروزی مقابل آتلانتا را به دوش بکشد.

وحشت بکام و همسرش از حمله به مسی!

ستاره آرژانتینی برای اولین بار در این ملاقات در ترکیب اصلی نهاده شد. مسی دو گل اول تیمش را به ثمر رساند و در ادامه نیز یک گل برای رابرت تیلور ساخت تا همه کاره پیروزی 4-0 اینتر میامی لقب بگیرد. رکورد او در دو بازی نخست قابل توجه است: 3 گل، یک پاس گل و 2 پیروزی.

با این وجود همه چیز در اینترمیامی با حضور مسی آرام و خوشایند نیست. مسئولان این باشگاه در جریان بازی دیروز به خوبی متوجه شدند که برای تامین امنیت فوق ستاره ای مثل مسی باید تدابیر بسیار ویژه تری بیندیشند چرا که هر لحظه امکان هر اتفاقی با حضور لئو در زمین وجود دارد.

در دقیقه 78 بازی با آتلانتا یکی از این اتفاقات را شاهد بودیم؛ جایی که مسی بعد از تعویض شدن قصد حضور روی نیمکت را داشت که با هجوم یک طرفدار روبرو شد؛ این طرفدار جوان با سرعتی باورنکردنی سکو ها را ترک کرد و قصد داشت قبل از نشستن مسی روی نیمکت خود را به او برساند.

نیرو های امنیتی پیروز شدند به موقع جلوی این طرفدار را گرفته و مانع از ایجاد مشکل برای مسی شوند با این وجود می شد در همان لحظات ترس و شوک را از چهره ستاره اینترمیامی متوجه شد؛ همان طور که دیوید بکام، یکی از مالکان اینترمیامی و همسرش ویکتوریا نیز چند متر آن طرف تر با چهره ای وحشت زده و نگران نظاره گر صحنه بودند.

منبع: ورزش سه

منبع: فرارو

به "وحشت بکام و همسرش از حمله به مسی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وحشت بکام و همسرش از حمله به مسی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید