مربی نو آژاکس معرفی گردید

به گزارش آقای ابوالفضلی، هفته گذشته باشگاه آژاکس اعلام نمود به همکاری با آلفرد شرودر، سرمربی این تیم، انتها داده است. جدایی اریک تن هاخ از آژاکس و پیوستن او به منچستریونایتد باعث شد که مدیران این باشگاه تصمیم بگیرند شرودر را با قراردادی دو ساله به عنوان سرمربی این تیم انتخاب نمایند.

مربی نو آژاکس معرفی گردید

با این حال شرایط مطابق خواسته و انتظار آنها پیش نرفت و تساوی 1-1 این تیم برابر وولندام باعث شد که تعداد دیدارهایی که این تیم پیروز به کسب پیروزی در آن نشده به عدد هفت برسد.

این شرایط برای مدیران این باشگاه به هیچ وجه قابل قبول نبود و به همین علت تصمیم گرفتند که برای بهبود شرایط به همکاری با شرودر سرانجام دهند.

امروز باشگاه آژاکس بیان کرد که جان هیتینگا، ملی پوش سابق هلندی، به عنوان مربی موقت تا سرانجام فصل انتخاب شده و همراه با رایزیگر راهنمایی تیم را برعهده خواهد داشت. هیتینگا 39 ساله که سابقه بازی برای آژاکس و اورتون را دارد، در پیروزی 4-1 یکشنبه در اکسلسیور روی نیمکت حضور داشت و پیش از این مربی تیم زیر 23 ساله های آژاکس بود.

در همین رابطه ادوین فن در سار، مدیر باشگاه، گفت:ما متقاعد شده ایم که انتخاب جان هیتینگا، راهکار درستی است. جان در مسیری روشن و ثابت واقع شده است که منجر به پیشرفت او در طول سال های اخیر شده است. ما به توانایی های او اطمینان داریم. تیم اکنون باید در مسیر پیروزی بماند و هنوز تا سرانجام فصل چالش های زیادی به جای مانده و باید مبارزه کنیم.

منبع : ورزش سه

منبع: فرارو

به "مربی نو آژاکس معرفی گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مربی نو آژاکس معرفی گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید