شرکت اپل 1000 ساعت هوشمند اهدا می نماید ، مشارکت تیم کوک در پژوهش مبارزه با مسائل تغذیه

به گزارش آقای ابوالفضلی، شرکت اپل یک هزار ساعت هوشمند خود را به گروهی مطالعاتی هدیه داد. این گروه قصد دارند با یاری تکنولوژی ساعت هوشمند اپل شرایط تغذیه افراد را تحت آنالیز قرار دهند.

شرکت اپل 1000 ساعت هوشمند اهدا می نماید ، مشارکت تیم کوک در پژوهش مبارزه با مسائل تغذیه

به گزارش سرویس ای تی و فناوری انتخاب، این مطالعه که با نام BEGIN شناخته می گردد در پی یک ابتکار ژنتیک غذایی است که با نام Binge Eating نام گذاری شده است.

هدف اپل از اهدای ساعت ها، یاری به ردیابی شرایط خوراک افراد و شناسایی گروهی است که به اختلالات تغذیه مبتلا هستند. بر اساس اطلاعاتی که به وسیله گروه اپل منتشر شده است. دانشمندانی در سراسر ایالات متحده با یاری ساعت های اپل در حال آنالیز مسائلی مثل علائم بیماری پارکینسون ، افسردگی پس از زایمان، کم ترکی مفرط و ... هستند. اکنون در جدیدترین شیوه علمی، پژوهشگران قصد دارند ببینند که چگونه ساعت هوشمند اپل میتواند اختلالات تغذیه را ردیابی کند.

دانشکده پزشکی دانشگاه کارولینای شمالی به زودی آغاز به مطالعه خود در این خصوص خواهد نمود. افراد مبتلا به اختلال خوردن غذا اغلب غذاهای سنگین و بی فایده را بدون کنترل و در مدت زمان کم مصرف می نمایند.بعضی از این افراد به سرعت پشیمان شده و سعی دارند با رفتارهای جبرانی نظیر تهوع یا ورزش بیش از حد مشکل خود را حل نمایند. به طور معمول اختلال این افراد با نام علمی bulimia nervosa تشخیص داده می شوند.

سینتیا بولیک، مدیر موسسه درمانی اختلالات خوردن در دانشگاه کارولینا و یکی از محققان ارشد طرح BEGIN، امیدوار است تا با یاری ساعت هوشمند اپل بتوانند یک هزار نفر از شرکت نمایندگان بین سن 18 سالگی یا بیشتر را آنالیز و درمان نمایند.

هنگامی که آنها ثبت نام می شوند، می توانند با یک برنامه تلفن همراه به نام Record Recovery وارد روند آنالیز آنلاین شوند. این برنامه برای سنجش احساسات و شرایط روانی بیمار و با یاری یک فرمت دیجیتال طراحی شده است. هر یک جلسه آنالیز بر اساس این شیوه حدود 10 دقیقه طول می کشد.

داده های ثبت شده از این طریق ممکن است راهی برای محققان فراهم نمایند تا پیش ازحاد شدن بیماری یا تمایل شددی به خوراکی های غیر مفید راهی را پیدا نمایند.

منبع: انتخاب

به "شرکت اپل 1000 ساعت هوشمند اهدا می نماید ، مشارکت تیم کوک در پژوهش مبارزه با مسائل تغذیه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکت اپل 1000 ساعت هوشمند اهدا می نماید ، مشارکت تیم کوک در پژوهش مبارزه با مسائل تغذیه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید