سفری رویایی به شهر دبی ، کمی از دیدنی های دبی

به گزارش آقای ابوالفضلی، دبی یکی از امارت های امیر نشین کشور امارات متحده عربی است. این جزیره لوکس و زیبا مساحتی در حدود 3885 کیلومتر مربع دارد و می توان گفت که بعد از ابوظبی دومین امارت بزرگِ این کشور است. بیشترین عایدی دبی از گردشگری و به عبارتی صنعت توریسم می باشد که این حجم نیز از خدمات تجاری به دست می آید. این نوع فعالیت، دبی را به کشوری تجاری تبدیل نموده است و بیشتر شرکت های بزرگ تجارتی در دبی نیز شعبه دارند و به فعالیت و تجارت می پردازند. بنابراین برای سفری رویایی و خوش، ما به شما دبی را پیشنهاد می کنیم زیرا این شهر زیبا، دارای مناطقی برای گردشگری می باشد که توجه جهانیان را به خود جذب نموده و سالانه گردشگران بسیاری برای دیدارش سفر به دبی دارند. در ادامه از دیدنی های دبی و مکان های گردشگری برجسته شهر دبی بیشتر خواهیم گفت...

سفری رویایی به شهر دبی ، کمی از دیدنی های دبی

آشنایی با دیدنی های دبی

برج العرب یکی از بزرگترین برج های دنیا است و این برج یکی از جاذبه های گردشگری دبی به شمار می آید , از دیگر جاذبه های شهر دبی می توان به برج دبی، جزیره های نخلی، جزیره دنیا، مال امارات, پیست اسکی برف، صحراهای رمل، مراکز خرید، منتجع المها، فندق باب الشمس، قلعه دبی و ... اشاره نمود.

از منطقه ها زیبای دبی می توان به رستوران المنتها اشاره نمود که ارتفاعش 200 متر است و برای ورود به این رستوران باشکوه، ابتدا وارد یک آسانسور شیشه ای بسیار زیبا خواهید شد و پس از آن، چشم انداز ای بی نظیر از دبیپیش روی شما خواهد بود. یکی دیگر از رستوران های زیبا و جالب توجه دبی برای کسانی که علاقه خاصی به غذا خوردن در محیط های زیبا هستند، رستوران المحاره می باشد که به معنی صدف است و دسترسی به آن، به وسیله یک زیردریایی شبیه سازی شده امکان پذیر است. پس از عبور از زیردریایی، آکواریوم هایی را مشاهده می کنید که دربرگیرنده بیش از یک میلیون لیتر آب هستند. شیشه آکواریوم از اکریلیک ساخته شده و برای کاهش تاثیر بزرگ نمایی حدود 18 cm ضخامت دارد. این رستوران در برج العرب قرار گرفته و یکی از 10 رستوران برتر دنیاست. برای سفر به دبی و بهره مندی از این امکانات می توانید قبل از سفر، با مجری تورهای دبی هماهنگی های لازم را انجام دهید تا از مزایای این نوع از سفر، به نسبت روشهای دیگر، خاطره ای خوش در ذهنتان باقی بماند.

منبع: همگردی

به "سفری رویایی به شهر دبی ، کمی از دیدنی های دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری رویایی به شهر دبی ، کمی از دیدنی های دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید