روسیه برای برگزاری جام جهانی 2018 روزشماری می نماید

به گزارش آقای ابوالفضلی، ناگفته ای در خصوص جام جهانی 2018 روسیه باقی نمانده است. همه منتظر رسیدن 24 خرداد هستیم تا به مدت یک ماه، پای تلویزیون و شاید داخل ورزشگاه ها، مسابقات جام جهانی را دنبال کنیم.

روسیه برای برگزاری جام جهانی 2018 روزشماری می نماید

چند روز دیگر گردشگری جهانی و فوتبال جهان با هم در روسیه ادغام خواهند شد. 32 تیم ملی از سراسر جهان در بزرگ ترین گردهمایی ورزشی فوتبالی به دورهم جمع می شوند تا جام جهانی 2018 روسیه را رقم بزنند. جام جهانی شاید برای تیم های شرکت کننده حساسیت زیادی داشته باشد، اما برای کسانی که دوستدار گردش و سرگرمی هستند، فرصت مناسبی برای لذت بردن از شهرهای برگزاری مسابقات است. خوشبختانه دولت روسیه هم در این مورد سنگ تمام گذاشته است.

استادیوم لوژنیکی یکی از دو استادیوم واقع در شهر مسکو است که تمام کوشش خودش را نموده است تا در دو تاریخ افتتاحیه (24 خرداد) و اختتامیه (24 تیر) برترین عملکرد را داشته باشد. چهار سال پس از اینکه آلمان، در استادیوم شهر ریودوژانیرو قهرمان جهان شد، جام قهرمانی این بار به سوی دیگر جهان سفر نموده است، جایی روسیه از آن به شدت دفاع خواهد نمود تا جام در خانه باقی بماند. در کنار بلیت مسابقات، دوست داران فوتبال از سوی دولت روسیه، شناسه طرفداری (Fan ID) دریافت خواهند کرد.

شناسه طرفداری، از سوی دولت روسیه برای افزایش امنیت مسابقات در نظر گرفته شده است. شما باید قبل از خرید بلیت، مشخصات خودتان همچون شماره گذرنامه، ادرس، شماره تلفن و عکس خودتان را در سایت مربوط به صدور شناسه طرفداری آپلود کنید تا اداره گذرنامه و اطلاعات روسیه، عدم سوء سابقه شما را از طریق صدور یک کارت که شامل شناسه طرفداری می گردد، صادر کند. شناسه طرفداری در کنار پاسپورت و ویزای روسی باید در کنار شما حضور داشته باشد. بعلاوه می توانید این کارت ها را در خود روسیه و محل برگزاری مسابقات تهیه کنید.

بلیت بعضی از مسابقات روی سایت فیفا پیش فروش شده اند. تنها کسی که این بلیت ها را خریداری نموده است، می تواند از طریق آن وارد استادیوم گردد. این کار دولت روسیه باعث شده است که بازار سیاه فروش بلیت های مسابقات به کلی مختل گردد. در طول زمان برگزاری مسابقات، قطارهای داخل شهری روسیه که به سفرهای شبانه معروف هستند، رایگان در خدمت گردشگران قرار خواهد گرفت تا بتوانند همه جای روسیه را زیر پای بگذارند. پروازهای بین شهری برای همه مسابقات وجود خواهد داشت تا هواداران فوتبال هیچ بازی را از دست ندهند. هرچند باید جیپ پرپول و فکری آسوده برای حضور در روسیه و جام جهانی 2018 داشته باشید.

منبع: کجارو / travelandtourworld.com

به "روسیه برای برگزاری جام جهانی 2018 روزشماری می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روسیه برای برگزاری جام جهانی 2018 روزشماری می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید